çiçeklere su verdim en son, konuştum,dertleştim yapraklarıyla, baktım ki, yeşillerini henüz çıkartmamışlar üzerlerinden, demek ki,yaşamaya dair umutları var hala dedim, benim gibi değiller.. madem öyle, çiçek açsınlar dedim,geleceğe....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
son kez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
son kez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir taş düşer ummana Gökyüzü kurşunlanır göğsünden Vurulurken hasret sılada Horasan'dan durur selama... ...................Sinan TORAMAN.
=============================
"Alevi doslarla Ali olsaydım Aslan kucağında turna görseydim Kutsal Zülfikar’ı ele alsaydım Hünkar Hacı Bektaş Veli’dir dostum"... .................... Necati KAVLAK.
.......................................... Saygı ve selamlar..
Bir çiçek ki umutla yüzünü çeviriyorsa gökyüzüne Demekki biz bir çiçek kadar olamıyoruz şairem Bazen hani böyle umudun tükenir yüzünü toprağa çevirirsin işte o zaman o küçücük çiçekden ders alıp yüzümüzü Çevirelim rabbimize....
Canım şairem çok güzeldi ama umutsuzluk olmasın o yüreğinden dökülen dizeler... umut olsun sevgi olsun .. sana daha çok yakışıyor ...sevgilerimle
kayıplarda,acılarda hayata dair deyip devam ediyoruz yaşamaya tıpkı dizelerinizde olduğu gibi,güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim,sevgilerimle...
Çok ayrılıklar yaşadım çok kavuşmalar, çok unutulduğum oldu hiç unutmadığımda, Sen hep ordaydın ne ara ihtiyacım olsa buralardaydın, cebimdeki çakım,içimdeki öfkem,gözümdeki yaşım gibi hiç bırakmadın beni oralarda bir yerdeydin hic kimsenin göremediği büyülü bir rüyaydın .. kokuna muhtac avuturken ben kendimi bilmıyorum kac yıl oldu gün doğmayalı pencereme.
böyle canı yana yana beklemekde sevdaya dahil .. bekleriz ziyadesi ile .. bir mum gibi yana yana eriye eriye bekleriz cezamızın bitmesini .. senin yeterki başın dik olsun..başın sağ. Yazı kışa çeviriyor da yine o çevirdiği için kışı da sevmeye başlıyorsun ya.. Yüreği buz tutuyorda insanın sesi cıkmıyor..
Yaşamaya dair umutları var.. İcimizde ölürken yaşama sevincimiz Tutunup bir damla umuda Çiçeğin filizinde Suyun kutsallığında nefes almak Ve belki yarın daha güzel olur diye hayallere dalmak. Ne kaybederiz ki hayal kurmakla...
Ne kadar benim gibi değiller dense de Geleceğe güzel bakan dizeler. Tebriklerimle şairim
Bir paylaşım anca bu kadar güzel bir dille anlatılır bu kadar sıcak bu kadar içten cümleler kurularak yerine mıhlanır Güzel kardeşim. şiirini.ve seni kutlarım
Gökyüzü kurşunlanır göğsünden
Vurulurken hasret sılada
Horasan'dan durur selama... ...................Sinan TORAMAN.
=============================
"Alevi doslarla Ali olsaydım
Aslan kucağında turna görseydim
Kutsal Zülfikar’ı ele alsaydım
Hünkar Hacı Bektaş Veli’dir dostum"... .................... Necati KAVLAK.
.......................................... Saygı ve selamlar..