ah ben de çocuk olsam, başımı yastığa koyar koymaz, pembe düşlere dalsam, ayağım da babamın aldığı kırmızı papuçlarım, sandalyeme gelip oturan canavardan korksam, kaygılarım,korkularım,rüyalarım masalsı, annemin tatlı sesiyle teselli bulsam....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuk olsam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuk olsam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan hayatının en güzel yıllarıdır çocuk olduğumuz yıllar,ama gelin görin ki en az hatırlanan yıllarıda aynı zaman da,aslına bakarsanız ben de hatırlamıyorum ayakkabılarımın rengini ama çocuğa en çok o cıvıl cıvıl renkler yakışır çocukluğu gibi dedim muhtemelen o renkteydi diye hayal ettim kırmızı dedim ayakkabılarımın rengine...
Ana sen uçup gittin ya Ben o zaman beş yaşındaydım, Gülerdim oynardım İlk ağıdımı ağladım… İlk ağladığım yaştayım… Demekki büyümemişim, beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana beş yaşında okula gittim, Beş yaşında askere gittim, İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana ecelinle uçtun ya O zaman beş yaşındaydım İlk ağladığım yaştayım… Halâ büyümedim, beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Bana büyüdün dediler Hurma gözlü güzel bir kızla evlendim Büyümemişim, İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana; baba oldum Kızıma senin adını koydum Yavrumun ilk ağıdıyla ban de ağladım İlk ağladığım yaştayım… Demekki büyümemişim, beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana ikinci kızımda oldu Kızım güldü, çocuklar gibi ben de güldüm İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana üçüncü kızım oldu Doğdu, ağladı, güldü, yaşadı Bende ağladım, güldüm, yaşadım İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana dördüncü çocuğum oğlum oldu Adına sevip saydığın babamın adını koydum Ağladım, güldüm, sevindim, yaşadım İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana kızlarım evlendi oğlum evlendi İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım.
Ana ana torunlarım oldu Dede oldum, daha büyümedim İlk ağladığım yaştayım… Ben halâ beş yaşındayım, Beni sevip okşadığın yaştayım. ---- 10.05.2015 – Tozkoparan / İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul.
BEN ANAMI BÖYLE HATIRLARIM............................. Saygı ve selamlar..
Benim pabuçlarım siyahtı, siyah rugan. Nasıl parlardı pırıl pırıl. Neden bilmiyorum ama çocukluğuma dair çok az şey hatırlayabiliyorum. Sanki o yıllarım hiç yok gibi ama siyah pabuçlarımı hala hatırlıyorum. Güzel şey çocuk olmak...Hayallerin ve gülüşlerin kocaman olduğu masum yıllar
Doğum gününmüş sanırım kutlarım içtenlikle Güzellikler yakanı hiç bırakmasın dilerim ki
evet hayatımızın en güzel yılları çocuk olduğumuz yıllar ama ne yazık ki en hatırlanmakta güçlük çekilenleri de aynı zaman da... güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim rabbim inşallah hepimize öncelikle sağlıklı bir ömür nasip etsin,sevgilerimle...
Çocukluk etmişim ben erken büyümekle
Gerçi rengini de hatırlamıyorum
İçine su alan ayakkabılarımın
Depreşti yine hep büyük olmuş bir yanım
Şairem kalemin daim olsun