duymuyor çölde iz duymuyor deniz köşe bucak kaçıp saklanırken biz aşıyor haddini sınırda haller takılırken ruha türlü sualler ufka yapıştırılmış rota dengesiz...
biri tutsun şu akrep şu yelkovanı durdursun gemiyi yaksın limanı biri duysun artık kurtarsın bizi bir avcı gönderin vursun zamanı bir sancı gönderin kırsın şu anı...
ölüm ile ölümsüzlük arasında uzanmış küs rengi bir avuç toprağım ağlasam tıpır tıpır taş düşecek yerlere yuvalanmış yokluğumdan ırağım bir mermer taşında mahşer ile tuzlanmış...
anlatamıyorum bin dil verin bana bin lisan bir sigara ve binlerce küs insan anlatamıyorum diyorum kesin dilimi yerine taş koyun durmuyor bu kan...
parmak uçlarımda duyuyorum kirpiklerimden göz altlarıma akan lav ile yeryüzümü eriten bir çığlık oluyorum bir avuç toprak koyun yerime bunca sıcağımın o izli yatağında buz oluyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
meryemin gözyaşları... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
meryemin gözyaşları... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.