(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Ölümlü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Ölümlü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu fani Dünyada yaşarken en büyük aşklar bile gün geliyor nefrete dönüşüyor.Çünki aşk ateştir.yavaş yavaş yakar, sonra kalpteki sevgiyi tutup atar.Tebrik ederim...
Aşklar ölmlü olsaydı Leyla ve Kays adını kimse anmazdı Bazı aşklar yapmacık, bazı aşklar sanal O yüzden bazıları unutuluyor Kutladım yazan yüreği ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
"Seven yürek hisseder" sevmiyorsa zaten umrunda değildir Tarihe damgasını vurmuş öyle aşklar vardır ki...Sevdiğine TAÇ MAHAL gibi abideler diktirmiştir...
Gerçek aşk tüm imkansızlıklara,engellere rağmen direnmektir. Ucuz insanlarda cesur bir karakter bulunmaz. Başarmanın tek yolu sabırla emek vermek ise o zaman, Daim olan mutluluğun bedeli de kolay değildir.!
olmuyor ne yapsan da olmuyor... önce yemek filan da yiyesin gelmiyor ama sonra mecburen yiyorsun açlık sınırları dayandığında miğdeye, sorna diyorsun ki millet ne dertler çekiyor ben sevdiğimden ayrılmışım üzülmek hakkım bile. değil diyorsun da öyle değil be kardeşim öyle olmuyor hani sesi çınlıyor ya kulakların da veya hanii sessiz bir yerde kokusunu hissediyor sın ya en derinde hani saçları aklına geliyor yaa iştee bu dert be kardeşim öyle birşey ki nefes alıyorsun hayattasın ama yaşamıyorsun be kardeşim yaşamıyorsun..
Hiç aklında yokken biri çıkar karşına. Önce hal hatır sormalar, sonra da kısa kısa konuşmalar derken alışırsın ona. Her gece yatmadan en son ona "iyi geceler", her sabah uykulu gözlerle ilk ona günaydın dersin... Seversin işte... Hem öyle çok seversin ki gönlünden çok aklın onda kalır hep. Kendinden çok onu seversin, onu düşünürsün, onu önemsersin...
En sonunda tamamen kaybedersin. Ve birini asla kendinden çok sevmemen gerektiğini, göğsünün altındaki o tarifsiz sızıyla öğrenirsin...
hayallerimle hayatım hiç tanismadilar bile bildiğin gibi değil 😢😢
Sol gözümden damlalar düştüğü zaman Unutmayı öğrendim kimseye güvenmediğim anlarda Hayat bos bir nefes almakmış ölmeyi düşündüğüm anlarda İmtihanmış dedim sonra kendimden düzeldim...
Sol gözümden damlalar düştüğü zaman Unutmayı öğrendim kimseye güvenmediğim anlarda Hayat bos bir nefes almakmış ölmeyi düşündüğüm anlarda İmtihanmış dedim sonra kendimden düzeldim...
her yara kabuğundan… ve -her ateş kendi yangınından kurtulmak ister önce- her Canlı ölmek için yaşar - ve bazen… tek çare sığınmaktır ecele - huzur aranmaz yanmış paranın küllerinde- ve -bir avuç küldür dün…yarın gelince- hayat avuçta bir serçe- ve -herkes kendi acısını çeker önce..
ve -herkes günahını cekmeden göcmez.. ecel terini dökmek bahanee
Nikotin kokuyor parmaklarım... Kaçıncı zift bu ciğerlerime yerleşen... Balkonsuz ruhumun balkonundan atlamak istiyorum... Kafatasımda kırıklar oluştu, O kırıklardan dışarı taşıyor dertlerim... Ama gene de içimde bi sıkıntı var... Ölüyor muyum doktor? Yoksa yine morfin mi verdin?