PENCEREDE ÇİÇEK sen bir çiçeksin pencerede Alsalar da pencereden olsan da içeride İstersen yemek olurdum evinizde tencerede Maya olur ekmek olurdum teknede Esvabın olur beklerdim çekmecede Can suyun olmak isterdim testide Asma olup sararmak isterdim bahçenizde Neyi bekliyorsun söyle annenede Anne beni verecek misin dengimede Nerdesin gene yoksun pencerede Üşüdüm bekliyorum seni bahçenizde Zemheri ayı bu bekletmesen gelsende Ellerim buz tuttu seni bekleyende Yapraklarda soldu artık değil renginde İnci bir çiçektin sen pencerede Rahat mısın ben üşürken sen içeride 03,ocak,1974,emet ( Allah cc rahmet eylesin )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PENCEREDE ÇİÇEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PENCEREDE ÇİÇEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-- e ile baslayip e ile bitirmişsiniz siiri ----- şiir başka cebir başka valla yeni yazdiğiniz bir şiir var mi? aradaki farka bir bakalim, 74 'ten bugüne ne değişmiş
Tebrik ederim. Güzeldi şiiriniz. Ancak, dahi anlamındaki 'de' ayrı yazılır kelimeden. Siz bütün 'de'leri ayrı yazmışsınız. Bu, şiirinizin güzelliğini bozuyor.
İşAllah yenilerinide ekleriz görürsünüz. eleştri ve önerilerinize açığım. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı ve huzurlu daha uzun yıllar yaşamnız dileğiyle saygılarımla.
İşAllah yenilerinide ekleriz görürsünüz. eleştri ve önerilerinize açığım. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı ve huzurlu daha uzun yıllar yaşamnız dileğiyle saygılarımla.
--
e
ile baslayip
e
ile bitirmişsiniz siiri
-----
şiir başka cebir başka valla
yeni yazdiğiniz bir şiir var mi?
aradaki farka bir bakalim, 74 'ten bugüne ne değişmiş
saygilar..