kimler geldi kimler geçti, dünya denilen şu koca handan, hiç birimiz doyamadı ona, yüzyıl yaşamış olsa da, kimi çok şey bıraktı, giderken ardınsıra, kiminden iz kalmadı, mezar taşından başka...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalan dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalan dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısacık hayatlarımızı sığdırdığımız yalan dünya Kocaman hayatları barındırır. Kocaman yüreklere Kocaman sevdalar sığdırırız. Ama bir bakmışız ki O kocsman dediğimiz herşey toprak olmuş sonunda Şu yalan dünyada....
ne güzel söylemişsiniz kısacık hayatlarımıza ne çok şey sığdırıyoruz,acılar,kayıplar,mutluluklar,sevgiler ve sonra bütün bunları hiç yaşamamış gibi kaybolup gidiyor hepsi bizimle beraber...
Paylaşımınızı beğeni ile okudum sözleri çok etkileyici kutlamamak elde değil kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı yüreğine ellerine saglık hep böyle değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım nice şiirlere
sadece kendisi için yaşayan,hiç kimseye bir faydası dokunmayan insan suretleri varken bu dünyada,aslında dünya mı yalan yoksa insanlar mı karar veremedim doğrusu..
Giderken ardında insanlığa faydalı bir şeyler bırakabilenlere ne mutlu... Yüz yıl da yaşasa insan iki yüz yıl da yaşasa hep aynı dünya. Bir de artık her anlamda kirlenmişlikler bu kadar çoğalmışken, yaşayacağız derken boğulurken insanlar.
iyilikleri ve güzellikleri sadece lafta kalan insanlar yüzünden dünya yaşanmaz bir hale geldi ve o insanlardan geriye sadece mezar taşları kalacak o kadar...
Kocaman hayatları barındırır. Kocaman yüreklere
Kocaman sevdalar sığdırırız. Ama bir bakmışız ki
O kocsman dediğimiz herşey toprak olmuş sonunda
Şu yalan dünyada....
Çok güzeldi şairem sevgilerimle her daim...