Yasak etseydi rabbim, dermiydi adımla sev Sevmediği yüreğe, yürek nasıl olsun ev Gerçekten sevenlerin, sevgisi olur bir dev Sevenlerin kalbinde, yanar aşk alev alev Bizim sevdamız gerçek, seven bırakıp gitmez Yürekten severiz biz, büyür sevgimiz bitmez.
Aşk düşünce bir kalbe, kelebekler uçuşur Tatlı aşk sözleriyle, sevgisi çoşar taşar Bıkılır mı sevmekten, yürek aşkla tutuşur Giderse sevileni, kalp o zaman çok üşür Bizim sevdamız gerçek, seven bırakıp gitmez Yürekten severiz biz, büyür sevgimiz bitmez.
Dertlerini dert edip, acısını bölerek Ellerinden tutarak, gözlerine dalarak Seviyorum diyerek, ruhuna eş bilerek Olmazları oldurup, üstesinden gelerek Bizim sevdamız gerçek, seven bırakıp gitmez Yürekten severiz biz, büyür sevgimiz bitmez.
Denilmez aşka yalan, yaşayıpta bilmeden İnanmak zordur evet, aşkla yüzün gülmeden Yayda oktur duygular, kalbine aşktır giden Ruhun güzelliğidir, yüreği aşık eden Bizim sevdamız gerçek, seven bırakıp gitmez Yürekten severiz biz, büyür sevgimiz bitmez.
Sarılalım sımsıkı, mahşerdir aşkın sözü Kim ayırabilicek, mevlam korurken bizi Büyürken her gün kalpte, söner mi aşkın közü Dalıp gider özüne, görmez ki başka gözü Bizim sevdamız gerçek, seven bırakıp gitmez Yürekten severiz biz, büyür sevgimiz bitmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim S E V G İ M İ Z Bitmez! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizim S E V G İ M İ Z Bitmez! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayırabilicek, mevlam korurken bizi Büyürken her gün kalpte, söner mi aşkın közü Dalıp gider özüne, görmez ki başka gözü Bizim sevdamız tebrik ederim Şairem.......
Paylaşımınızı beğeni ile okudum sözleri çok etkileyici kutlamamak elde değil kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı yüreğine ellerine saglık hep böyle değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım nice şiirlere
Seni düşünüyorum, geçmiyor saat zaman..Uykusuz gecelerim, hayalimdesin her an,bağrımda sabır taşı, dilde duasın inan, Beklenene yazılan güzel dizelerde ki şiiri,şaireyi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum efendim... Kaleminiz daim var olsun...Nice paylaşımlara değerli dost..Hayırlı günler diliyorum