(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özledim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özledim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzunca bi zamandır defterde yeterince vakit geçiremediğimden bu güzel şiirinizi ancak okuyabiliyorum. Özlenmez mi hiç Suat Ağabey, evinden uzakta her şey tatsız her şey yavan gelir insana, evdeki ekmeğe katık olan acı soğana bile lezzet veren, adına sevgi dediğimiz mucizevi güçtür. Tez vakitte kavuşmanız dileğiyle ailenize. Tebrikler, selamlar.
Ben,m yokluğumu mu bekliyordunuz abi ya!.. Bir kaç gün uğrayamadım ne inciler dökülmüş gönül sayfalarımıza. Allah kavuştursun abim. Harika bir şiire vesile olmuş bu hayırlı ayrılık. Selam ve saygılarımı bıraktım.
Hem içimi cız ettirdin hem tebessüm ettirdin kadim dostum... Şiir muhteşem. Özlem ancak bu kadar güzel anlatılırdı. Allah kavuştursun kardeşim. Tebrikler...
İlahi Dostum ne kadar güzel bir özlem şiiri... Özlemin o kadar yoğun ki benim son yazımı dahi gözün görmemiş!!! Kesinlikle alınganlık söz konusu değil. Hiç bilmez miyim beni ne çok sevdiğini... Muhabbetle öperim dost gözlerinden, dost yüreğinden.
Evet sevgili Dostum maalesef o yazını atlamışım çok özür diliyorum. Çok büyük geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Muhabbetle gözlerinden öperim sevgili Dostum. Allah'a emanet ol.
İnsanın evi gibi yok gerçekten- özlemleriniz son bulur dileğinize kavuşursunuz inşallah- aman kiloya dikkat - meret sonradan verilmiyor))) yüreğinize sağlık...
Özlenmez mi hiç Suat Ağabey, evinden uzakta her şey tatsız her şey yavan gelir insana, evdeki ekmeğe katık olan acı soğana bile lezzet veren, adına sevgi dediğimiz mucizevi güçtür. Tez vakitte kavuşmanız dileğiyle ailenize.
Tebrikler, selamlar.