Her şey kendimi ertelemekle başladı unutmakla bir kuşun sesini es geçmekle güzelliğini bir çiçeğin.
Böyle ezilmezdi kâlbim izin vermeseydim hüzün üreticilerine ve koku hafızamı etkisiz hale getirebilseydim eğer başarabilseydim eğer boşaltmayı beynimin içindeki toprakları ki o topraklara papatyalar ekip kekikler fideleyebilseydim..
B’öyle hatırlamazdım ardımda kalan ömrü yazgımdan damlayan köz dağlamasaydı göğsümü söyle lütfen bahar insin eteklerime duâlarından insin omuzlarımdan dağlar içim fırtına sonrası gibi dağınık sesim sürgüne gitmiş inziva öncesiyim anne..
Her şey kendimi senden eksilmiş hissedince oldu lütfen tamamla beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam ünitesi not(a)ları.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam ünitesi not(a)ları.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.
Dünya değirmeninde öğütüle öğütüle öz oldum gözüm özüm bir oldu Kimim sordum perişan oldum soldum aşka doğdum İnsan arayıştır değeri neyi aradığına bağlıdır... Esenlikler dileklerimle. ..
böyle ezilmezdi kalbim izin vermeseydim hüzün üreticilerine değersizlere bu kadar değer vermeseydim bu kadar erken çizilmezdim korkuyorum artık insanları methetmekten yanlış anlaşılmaktan korkuyorum kusura bakma sadece kutluyorum
bi kızın oldu demişlerdi ya hani annene muhtemel bir annedir bu şiiri yazan ve şimdi sıra senin derdi annen umudun çiçeklensin yeniden üstelik de nisan...
selam ve saygı ile...
mutluluk mavi çocuk tarafından 4/1/2018 6:17:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beğendim...