Bir umuttur...... Belki olur diye. Kalbimin güzelliğini dünyaya açıp, İnsanlığa ......... kardeşçe bakacağım. Sen sevmesende. Ben yine........ İnadına seveceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN SEVMESENDE SEVECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN SEVMESENDE SEVECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.
Umut ne güzel şeydir...Hayata, insanlara sevgiyle , umutla bakabilmek ve sevmek, inadına sevmek. Ne olursa olsun umutlarını ve sevgisini kaybetmemeli insan çünkü yaşam ancak o zaman bir anlam kazanır.
Kısa ama anlamı çok büyük bir şiirdi. Kutluyorum Kurban üstadım.
Yüreğinizden sevgi ve umut çiçekleri hiç eksilmesin
Yüreğinize sağlık gönlünüzden su gibi akan sevgi dolu duygularınızı sel misali coştukça çağlayanlara sıgmaz sıgmaz olmuş bu güzel şiirinizi ve sizi gönülden kutlarım Saygı ve Sevgilerimle.
Ama tatbiki pekde kolay değil
Ben derim ki sevme seni sevmeyeni
Mısır'a Sultan olsada
Hoşça kalın