(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gölgemle sohbetlerden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gölgemle sohbetlerden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakını uzak etmeyip uzağı yakın eden bir şiir. Yakından uzağa giden bir şiir. Kısa ama anlamlı çok güzel bir şiirdi. Sevgili dost, kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Şiirler gitgide kısaldı mı bana mı öyle geliyor:) Hatırladım şimdi bir ara uzun şiirler yazın diye hep yorumlara ekliyordum. Şiirler kısalsa da anlam büyüyor sanki, güzel olan da bu. Bazen tek bir cümleyle bile anlatılır anlatılmak istenen yeter ki şair yüreğini koyabilsin şiirlere. Sizin şiirlerinizde bu var.
Özel ve güzel bir kalem. Yürek sesinizi seviyorum.
yok size öyle gelmiyor,gittikçe kısaldı şiirlerim :) istiyorum ama uzun şiirler yazamıyorum bir türlü,sanırım yeteneğim bu kadarcıkla sınırlı,olmuyor .. çok teşekkür ederim destek ve cesaret veren güzel yorumlarınız oldu bana hep,ben de sizin güzel dizelerinizi çok seviyorum ve de samimi,içten yüreğinizi ..tekrar teşekkür ederim,size de iyi günler..sevgilerimle...
canım,onların yerini hiç kimse dolduramayacak ama hayat bazen en sevdiklerimizi bizi en çok sevenleri alıyor bizlerden,seni seviyorum kardeşim,bazen izahı olmuyor sevginin,tanıdığım,satırlarını okuma şansı bulduğum için mutlu olduğum insanlardansın..hayatın boyunca her şey gönlünce olur inşallah...
sanırım tüm anneler de şöyle bir şey var yavrularının yaşları,boyları,kiloları hangi rakamlara ulaşırsa ulaşsın onların gözünde hep mini minicikler..:) tabiki ben de o grupdayım annemin gözünde çocuk olarak..kuş kadarsın der hep,1.70 boyuma rağmen :) ve kilo mu az bulur,süt,bal yumurta karışımı yapar zorla içirir onu bide :)
gülerken ağlattı yani beni satırların..yüreğine sağlık..