(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gücüm yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gücüm yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi ağlatanlara var gücünüzle gülün geçin şairem,hayatta akıllıyı herkes seviyor,deliliğe geldimi herkes bir düşünüyor varsın deli olalım seven sevsin,sevmeyen varsın gitsin.Yüreğine sağlık. Saygılarımla
çok teşekkür ediyorum,duygular karşılıklı senin şiirlerin de benim için aynı şeyleri ifade ediyor..önce kendi şiirlerimi (mecburiyetten ) :) sonra da senin şiirlerini çok seviyorum,tekrar teşekkürler..
okuduğum en samimi, en yalın , en içten şiirler Rezzan Sipahi şiirleri;) zevkle takip ediyorum sevgili şairem..hem her şairin rengi tadı kalemi ayrı lezzette.. sevgimle;)
yaşadığımız acılardan ders alıp yaşamın kıymetini bilmek ve gülümsemek mutlu geçirdiğimiz bir kaç dakika bile olsa...
çok fazla ve güzel paylaşımlar yapılıyor bunların için de benim şiirlerimi de okumaya değer bulduğun ve güzel yorumlarınla destek olduğun için çok teşekkür ediyorum baharcığım..
Saygılarımla