(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinin kuyusunda aşk yüreğini rehin tutarken Çözülüyor karanlık
Tül aralığından yüzûne damlayan ay Haykırmayı bekleyen hislerle nasıl ince bir zerafat Gecenin suskun dudaklarında
Gecenin aşkla buluştuğu siyahi bir kırmızının derin sessizliğinde Elini uzatan su gibidir aşk Düşer saçları omuzlarına bir masal gibi aşkın tenine kirpiklerini toplayan özlemler birikir Yangınlara...
Şimdi ! Tüm söylediklerini Kurduğun bütün cümleleri Tek tek yıkadım yüreğimle Ömrüme yatırdım benliğimin en derinlerinde Biraz hasretinde beklettim Yelkovanı aralayıp Akrebi geçip özleminin yellerine anlam yükledim " Biz" adına Sabırla astım aklımın köşesine . Bir önceki günden varlığınla öpülmüş yüreğimden Süzüldüm yüreğine .. Dilime pelesenk olmuş adınla çarparken kalbim Ne akrebin Ne de yelkovanın Çözesi sırrı kalmadı geriye..
Çok çok beğendimm Yelkovan ve akrebin savaşı sadece sevdaya durmak Sırra kadem sevdasızlık olsun
Seviyorum yazdıklarını :)
Sevgimle
EFsuni tarafından 3/6/2018 11:56:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiiri beğendim...
................................. saygı ve selam..