(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(189)İSTİKLÂL DESTANI !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(189)İSTİKLÂL DESTANI !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir ülkenin, bir ülke halkının, düşmandan zarar görmesi acıdır. Ancak, kendi soyundan, tanıdığı insanlardan vefasızlık, yıkım görmesi ondan daha acıdır. Bu, yürek ve vicdanlar için büyük acıdır." demiştir M.K.ATATÜRK... Bu vatan kolay savunulmadı,taşlar yerine kolay oturtulmadı.Adım attığımız her yerde şehitlerimizin kanı var.Bu ülkenin vatandaşı olduğumuz sürece;ülkemize uygun birer genç olarak yaşamalıyız... İlkyaz ÖZENCİ 10/TM-A 6049
Hocamız Kurtuluş Destanının safhalarını kafiyeli bir biçimde çok iyi özetlemiş.Atatürk' ü anma ve gençlik bayramında yazılan bu şiirin inşallah tüm genç,yaşlı herkesin bilincinde yer etmiştir.Miilletimizin geçmişte yaşadığı bu önemli gelişmeleri en azından öğrenmek bizlerin vazifesidir!M.Kemal gibi bir lideri,başöğretmeni,başkomutanı... hiçbir zaman unutmamak ve arkasından ağlayarak değil birşeyler üreterek yad etmeliyiz!Ayrıca bazı kimselerin tatil diye dört gözle beklediği bu özel günlerde böyle anlamlı şiirler yazarak türk gençliğini ayakta tutmaya çalıştığınız için teşekkür ederim...
Üstadım tarih dersi verir gibi Türk olmanın gurur ve şuuruyla yoğrulmuş dizeleriniz. Atatürk sevgisinin ana tema olrak işlendiği bu eserinizde, zaferden zafere koşan kahraman ceddimize duyulan saygı ve onların yanımızdaki itibarı tartışılmazdır. Bu vesileyle onları rahmetle anıyor sizi de tebrik ediyorum. Selam veSaygılarımla
Heyecan sardı Sivas’ı ! Geldi Temsil Heyeti ... Dört –Yedi Eylül arası ; Bu istiklâl hareketi !..
Tebrikler üstadım sayfanıza her uğradığımda bir eğitim ve öğrenimle ayrılıyorum.. Yazdığınız harika şiirler her bakımdan bilgi taşıyan dizeler... Sayfanızdan asla boş çıkmıyorum,bilgi dağarcığıma yükümü alıp çıkıyorum... Yüreğinize sağlık...selam ve hürmetler
Değerli hocam, milli hatıralar acısıyla tatlısıyla yeniden yaşadık şiirinizle, yüreğimizde bir kere daha hissederek... Güzel şiirinizi yürekten kutluyorum...Selamlar... Saygılar...
*** "İSTİLADAN İSTİKBALE; KURTULUŞU OKU, TANI..." ÖĞREN İSTİKLAL DESTANINI... ÖĞREN MUSTAFA KEMAL PAŞANI! YÜREĞİN VE KALEMİN DAİM OLSUN HOCAM. SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
hocam günün anlamına uygun bir çırpıda okunup biten ve tadını damakta bırakan bu şiiriniz için Allah razı olsun.güzel milletimize ait böyle özel günler gelip çatınca içimde hep burukluk da oluyor,keşke diyorum tatil olmasaydı bi gün ya da iki gün hiç farketmez büyükler zaten rahata alışmışken bari küçük çocuklar alışmasın derim hep...ve bilinç altında çocukların "milletimiz için özel gün değil de bizim için tatil günü eğlence günü" olarak algılamadıkları da ne malum...
İlkyaz ÖZENCİ 10/TM-A 6049