Baştan anlamıştım zaten Senin sevdan bana değil Bin perde var seni örten Bakışın can cana değil!
Benimse bildiğim sevi Yakar güneşçe kallavi; Seninki saman alevi Boş bakış bir manâ değil!
Ateş olur nasıl yakmaz Seven gözler öyle bakmaz Kim kimi umruna takmaz Gönlüm senden yana değil!
Sen benden ben senden ırak Ne dert edersin ne merak Artık beni bana bırak Gönüller yan yana değil!
Şaban AKTAŞ 27.02.2018 - 15. 43
ERROR
Nice ünlü dergide Nice söylem Şiir demişler adına, Yazana da şair "Oh ne âlâ Muallâ" Bana kalırsa Niteliksiz Varamadım tadına!
Ne yaz görmüş ne ayaz Ne kış görmüş ne de güz, Bun içinde Anlamsız dizeler(!) Düpedüz; Telsiz telefon direği; İletişim kopuk, Yalnız yazanı değil Okuyanı da boğar, Neden pekâlâ Yayınlama gereği?!
Diyeceğimi dedim Varın Gerisini siz anlayın; Eksiğimi Bilgiyle tamamlayın!
Şaban AKTAŞ 27.02.2018 - 13.53
1: SONSUZ
Bireyim, bir kişiyim Sonsuzun içinde birim O halde Bir bölü sonsuz, eşittir Benim değerim Yani sıfır Rasyonel matematik İşte sayısal gerçeğim!
Söyle bana sevgili Zaman ve mekan Nerede başlar Nerede biter aşk Sonsuzluk içinde Sonsuza akan sır Her şeyi yutan sıfır O en büyük değer!
Aşk yoksa Gözbebeğinin içi mi Göz ile gönül toksa Aşk damla damla Bir yudum göz içimi En yakıcı sıcak Selâm sonsuza değin Sana sevgi kucak kucak...
Şaban AKTAŞ 27.02.2018 - 13.28
BEN DE BİR SEVGİLİM VAR BİLİYORDUM!
Ben de bir sevgilim var biliyordum Gönlüme göre bir yâr biliyordum Hasretle ayrılık yakarmış derin; Cehennem misali nar biliyordum!
Eşi benzeri yok inceydi gülüm Dalda bir tomurcuk, goncaydı gülüm Sanki dört yapraklı yoncaydı gülüm Bulması imkânsız zor biliyordum
Bozbulanık akan sellere döndüm Deli poyraz esen yellere döndüm Estikçe savrulan küllere döndüm Söndükçe ateşim kor diliyordum
Hasret sevda ile tuza belendi Gözüm damla damla güze çilendi Çiy düşen gül değil, göze gelendi Ben seni gözümden zor siliyordum
Şaban AKTAŞ 26.02.2018
KAR HAVASI
Pencerede kar havası Sulusepken bir yağmur var Yüreğimde yâr sevdası Gözüm yaşı dinmiyor yâr
Mor dağların başı duman Duman altı karla boran Karasevda vermez aman Bu hasretlik dinmiyor yâr
Karabulut dağım taşım Yine duman aldı başım Belli değil yazım kışım Aşk yangını sönmüyor yâr
Şaban Aktaş 26.02.2018
AŞK VE ZAMAN
Belki susamışlık belki açlık buradan ora, oradan buraya uçtuk!
Göğün boşluğunda asılı sarkaçlı bir saat dili mi zaman?!
Kâlbe bir mühür gibi basılı düşler gelir geçer kuşlar gelir geçer kışlar gelir geçer aşkla divane; ışka pervane gel zaman, git zaman yerinde dönüp duran bir dolap beygiri; deli mi zaman?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞTAN ANLAMIŞTIM ZATEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞTAN ANLAMIŞTIM ZATEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.