(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dev bir ağaç farz etsek, yıllanmış dalları çok Hâlbuki mazinde, bu kalın gövdesi yok İlk günleri fidanken, körpecik yeşil yaprak Yeşil gözlü bir bakış, kalbime sapladı ok.
Zaman geçtikçe geçti, akış ters yöne gitti Şartlar birden değişti, ayrı dünyalar bitti Seven sevilen gitti, tek kişilik oldu aşk Platonik aşk başladı, mazili ömrüm bitti.
Sevgilim gün geldi bak, sevgililer günü bu Sen gittin gideli mat, aşk bir izaleyi şu Paraya köle oldu, uçtukça uçtu maddi On Dört Şubat günlerim, oldu asırlık tur-şu.
Aşk ayrılık simgesi, aşkı öldürürmüş kul Evlilik beklerken kalp, bekâr kalır olmaz dul Aşkım bu yıl da yoksun, kutlu olsun bu günün Aşk için ayrılık şart, gel bulabilirsen bul.
Dev bir ağaç farz etsek, yıllanmış dalları çok
Hâlbuki mazinde, bu kalın gövdesi yok
İlk günleri fidanken, körpecik yeşil yaprak
Yeşil gözlü bir bakış, kalbime sapladı ok.
Zaman geçtikçe geçti, akış ters yöne gitti
Şartlar birden değişti, ayrı dünyalar bitti
Seven sevilen gitti, tek kişilik oldu aşk
Platonik aşk başladı, mazili ömrüm bitti.
Sevgilim gün geldi bak, sevgililer günü bu
Sen gittin gideli mat, aşk bir izaleyi şu
Paraya köle oldu, uçtukça uçtu maddi
On Dört Şubat günlerim, oldu asırlık tur-şu.
Aşk ayrılık simgesi, aşkı öldürürmüş kul
Evlilik beklerken kalp, bekâr kalır olmaz dul
Aşkım bu yıl da yoksun, kutlu olsun bu günün
Aşk için ayrılık şart, gel bulabilirsen bul.