(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİŞMANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİŞMANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TÜRK ORDUSU'NUN AFRİN ZAFERİ Bak yine kaynadı kan, şehit olmak ister can Bu bir ölüm değildir, ölümsüzlüktür her an Komşu bölünmeyecek, böldürmeyeceğiz biz Hain göz bakıyor yan, oyarız bakarsa yan.
Adım adım zafere, Türk hep zafere koşar İran Irak Suriye, Türk'le çok engel aşar Komşu Suriye için, toprak bütünlüğü şart Kahraman Türk Ordusu, AFRİN içinde coşar.
Komşuya komşuyuz biz, dosta dostuz temelden Vatan baki kalacak, vaz geçin bu emelden İslam alemine bak, parçalı bulut gibi Allah yolundan sapmış, us sarsılmış temelden.
Müslüman Türk Ordusu, İslam'a örnek olur Suriye bölünürse, Irak gibi yok olur Türkiye var sırada, savaştayız bu yüzden Tek bir neticesi var, sonuçta zafer olur.
Büyük Türkiye tek kalp, yürekte dualar var Terör kol geziyormuş, arkasında dev güç var Suriye toprakları, Türk için bir sigorta Türk Ordusu savaşta, arkasında cumhur var.
Mutlak zafer çok yakın, akını akın akın Suriye bir bütündür, tam bütünlüğü yakın Müslüman dünyası tek, tek bir yürek olmak farz Allah diyen her yürek, Allah'a çok çok yakın.
"Türk İslam Birliği" şart, Allah katından bu arz Maide Almış Yedi, tüm İslam'a mutlak farz Tam özgürlük olmalı, Özgür olmalı İslam Bu mutlaka olmalı, hayat bulmalı bu tarz.
Yüreğinize sağlık gönlünüzden damla damla akan sevgi dolu duygularınızı sel misali aktarmışsınız bu güzel şiirinizi ve sizi gönülden kutlarım Saygı ve Sevgilerimle.
CAHİLLİKLE HER ŞEY BAŞA GELİR PİŞMAN OLMAKSA VİCDAN MESELESİ PİŞMANLIĞI GÜZEL DEMİŞSİN NİHAT HOCAM KUTLUYORUM 5 PUAN VERDİM MÜSADENLE FAVORİME ALDIM GÜNÜN ŞİİRİMİ SEÇTİM NİHAT BEYİM