(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTMEM GEREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTMEM GEREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı için ağlamak, aşka dair özeldir Aşkı bilen her yürek, içten dıştan güzeldir Yüce Allah çok sever, düşman kul bile över Bu yüzden her gerçek aşk, hem özel hem güzeldir.
Herkes her şeyi söyler, ancak olacak olur Alt üst us bir olsa da, yok olacak yok olur Yazılmış bir kader var, dünyaları eder dar Allah yazmış bir kader, ancak yazgı var olur.
Plan kur da kurcala, hesap kitap defter tut Eğit donat yetiştir, tut ki ağzınla kuş tut Malın mülkün paran çok, leb den leblebi çıkar Ya var ya da yoktur aşk, sen gel de bir dilek tut.
İlk aşk gitti aşk geldi, bu aşk ölümsüz son aşk Arayan herkes bulur, bu karşılıklı tek aşk Devlet millet ve bayrak, üç aşktır en değerli Öyle bir ilk aşk var ki, bu aşk (Allah) en son aşk.
Aşkı için ağlamak, aşka dair özeldir
Aşkı bilen her yürek, içten dıştan güzeldir
Yüce Allah çok sever, düşman kul bile över
Bu yüzden her gerçek aşk, hem özel hem güzeldir.
Herkes her şeyi söyler, ancak olacak olur
Alt üst us bir olsa da, yok olacak yok olur
Yazılmış bir kader var, dünyaları eder dar
Allah yazmış bir kader, ancak yazgı var olur.
Plan kur da kurcala, hesap kitap defter tut
Eğit donat yetiştir, tut ki ağzınla kuş tut
Malın mülkün paran çok, leb den leblebi çıkar
Ya var ya da yoktur aşk, sen gel de bir dilek tut.
İlk aşk gitti aşk geldi, bu aşk ölümsüz son aşk
Arayan herkes bulur, bu karşılıklı tek aşk
Devlet millet ve bayrak, üç aşktır en değerli
Öyle bir ilk aşk var ki, bu aşk (Allah) en son aşk.