(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özürlü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özürlü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynen sevgili kardeş... Özürlü olmak için paylaşmayı, sevmeyi, başakasının acısını hissetmemeyi adet edinmiş olmak gerek derim. Yoksa nice uzuv arızalı kardeşimiz ( milliyet, ırk, renk önemsemeden herkese 'kardeşimiz' diyorum, tanısamda, tanımasam da...) özürlü-hatalı-defolu değil, sadece farklılar bence... Svg&Syg
ÖZÜRLÜLÜK,DÜŞÜNCE, EYLEMDE OLUNCA TEHLİKELİ VE KORKUNÇTUR !!! ********************** Asıl özürlülük beyinde kardeşim,beyinde... biz onlardan saıknmalıyız esas... bedensel özür bir eksiklik değil kolumuz olamayabilir gözümüz kör kulağımız sağır olabilir ayağımızda bir baston tekerlekli bir sandalyede ömür boyu özürlü olabiliriz... aama ya beyin? tepeden alta ülkemi yönetenlerin hepsinden kuşkuluyum beyinleri özürlü olmalı ki yaklaşmakta olan tehlikeyi görmüyorlar.....
yorumunuz için teşekkürler... son nefesime kadar hep yazacağım bu size sözüm olsun.... sevgiler saygılar
arkadaşlar özür diliyorum.ÖZÜRLÜ KİM ???adlı şiire özel karikatür çizdim. iki gündür yüklemeye çalışıyorum fakat bir türllü gönderemiyorum.ki bu gün bu özürlü blog girişini yaparak karikatürü yüklemeye kalktım.başaramadım. neden anlamıyorum.
Özürlü olmak için paylaşmayı, sevmeyi, başakasının acısını hissetmemeyi adet edinmiş olmak gerek derim.
Yoksa nice uzuv arızalı kardeşimiz ( milliyet, ırk, renk önemsemeden herkese 'kardeşimiz' diyorum, tanısamda, tanımasam da...) özürlü-hatalı-defolu değil, sadece farklılar bence...
Svg&Syg