(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
on iki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
on iki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalk şimdi ayağa derin nefes al arkandayım korkma !!..
Önemli olan düşsende ayağa kaldırıcak sevgili lakin sen de ayağa kalmayı isteyeceksin. Tutunup kalp kalbe .. Biri sağlam tutamazsa işte hedef de şaşırıyor düşssende düştüğün yerde kalakalıyorsun. Yani ,, Tutunmayıda , tutmayıda sıkıca yapıcan .En önemlisi yürektir gerisi bahane ve gereksiz..
Ne güzel anlatmışsın yine fransız.. Yüreğine sağlık . Kalben ....
Ah Fransız bu.Yine duyguyu almış, gönül nuru kalem emeği ile dökmüş mısralara. Senin şiirlerinde virgülünde,noktanda dahi duygu var.Sen nasıl bir adamsın yahu. Şiirlerini çok seviyorum yav. Varol Fransız..
cgececi tarafından 2/2/2018 5:05:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mesaj Gönder
Favori Üye Listeme Ekle
Engelle
Bu Yoruma Cevap Yaz
01 Şubat 2018 Perşembe 22:28:47
kendini bana ver
derin bir nefes alıp
yarısını tut
kalbimin ritmiyle eş güdümlü atınca kalbin
...
Kutlarım canı gönülden..