(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbül misaliydi, sanki dilleri Estirdi başımda, sevda yelleri. O şirin o narin, pamuk elleri Derinden kancayı, taktı bu gece... Bir muzigi eksik ustad harikaydi yureginize,kaleminize saglik
Oturdum düşündüm, sabaha kadar Gözlerimde uyku, yoktu bu gece. Hayatımda ilk kez, bu kadar çabuk Bir güzel gönlüme, aktı bu gece... yüreğine sağlık hocam saygılar selamlar...
Gelip görmesede, hâlimi duysun Düşünsün kendini, yerime koysun. İsterse kadere, bahtıma saysın Kul Hilmi göz yaşı, döktü bu gece... güzel dost kaleminiden gene bağlamalık bir eser dökülmüş kutlarım şahsınızı sevgiler gitsin
Gelip görmesede, hâlimi duysun Düşünsün kendini, yerime koysun. İsterse kadere, bahtıma saysın Kul Hilmi göz yaşı, döktü bu gece...
Ah zalim geceler, ah... Değerli üstadım,derin bir aşkın heyecan taşan duygularıyla gecelere dolan hayaller doyumsuz bir şiir olmuş kaleminizden... çok incecik bir sitem de seziliyor ki daha da güzelleşmiş... Yürekten kutluyorum...Selam ve saygılar...
SEVGİLİYE SİTEM ETMEKTE HAKLI DEĞİL Mİ BU GÖNÜL ; BU KADAR GÜZEL KENDİ GİBİ GÜZEL GÖNLÜNÜ BİR DE ELİNDE ÇİÇEKLERLE SÜSLSSİN; GELMEYİP BEKLETSİN; BAŞKA NE DENİR SEVGİLİYE ?
TÜRKÜ GİBİ BİR DEYİŞ ÇIKMIŞ ,İSTEYEN ŞARKI DESİN , HER GÖNÜL KENDİNCE ÇALIP SÖYLESİN ! TEBRİKLER !
Tutuldu bu nutkum, onu görünce.
Gül bahçelerini, gösterdi önce
Sonra zindanlara, soktu bu gece.
OZANA YAKIŞIR YAKICI VE DÖRT DÖRTLÜK ŞİİR TEKNİĞİYLE YAZDIĞINIZ ŞİİRİ ZEVKLE OKUDUM.HAZ ALDIM.YÜREĞİNİZE SAĞLIK..TEBRİKLER..SELAMLAR..