Ne gönlüme Ne sana söz geciremedim. Gönlüm sevdi Inanmadin sevgime Umut iste belki birgün dönersin diye Gönlüm bekledi Sustum Kelimeler yetmedi sevdamı anlatmaya Ne gönlüm vazgeçti sevmekten Ne de sen döndün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahipsiz siirler_46 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahipsiz siirler_46 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhammed_İslamoğlu 24.01.2018 13:40:30 ÇOK ÖNEMLİ UYARI SAYIN ŞAİR ARKADAŞIM MERHABA. BU MESAJIMI LÜTFEN ÇOK DİKKATLİCE OKUYUN.
İmdat Türkel'in sizin sayfanıza yazdığı mesajı ve sizin onun sayfasına yazdığınız mesajı lütfen çok acilen silin ve hemen onu sayfanıza yasaklayın.
Bu sitede tam 73 şair arkadaş İmdat Türkel'i sayfalarına yasakladılar. Sitenin sahibinden birisi Kelkitli bu İmdat Türkel'in hemşehirisi olduğu için bu İmdat Türkel'in hırsızlığına göz yumuyorlar.
Sana çok önemli bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bu şiir hırsızı "İmdat Türkel" internette 4 ve 5 kıtalı şiirleri kopyalıyor ondan sonra bir kaç cümlesini değiştiriyor. Ondan sonra bir kıtada da kendisi ekliyor ve gelip burada paylaşıyor. Ve sizede bol bol yalakalık mesajları yazıyor amacı sizi kendi hırsızlığına ortak etmektir. Şiirlerinizi okuduğu falan yok bir cümle yazmış onu kopyalayıp bütün şairlerini şiirlerine yapıştıryor. Sizde hala gidip ona yalakalık yapıp isminizi lekeliyorsunuz .
NOT VE ÇOK DİKKAT... Dün şairlere toplam 100 tane mesaj yazmış. Şiirleri okuduğu falan yoktur. Amacı sizleri hırsızlığına ortak etip hırsızlığını kapatmaktır.
DİKKAT DİKKAT DİKKAT... Bu neye benziyor biliyor musunuz. Siz bir kahvede oturuyorsunuz Oraya sahtekar ve dolandırıcı bir kişi geliyor. Sizde yan masada oturuyorsunuz size bir çay ısmarlıyor. Sohbet muabbet derken sizi kendi masasına çekiyor. Oradakilerde sizi bu sahtekarın adamı sanıyor. Sizde isminizi lekeliyorsunuz. İşte bu İmdat Türkel'in yaptığı da böyle. Birde yalandan anasının üzerine yemin ediyor.
Kalemin susmasın
_________________________________Selamlar