(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar Oldu.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar Oldu.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir içinde şiir, okuyan herkesi bi anlığına da olsa maziye uğurlayan duygu sağanağı. Tüm unutulmayanların olsun bu şiir, Tebrikler Suat Ağabey, saygımla...
Ne yaptın abimmmm!!! Herkesi tuş etmişsin ben de dahil. Hadi bizler kurtarırız da, yengem okursa bu şiiri ne olacak?... :)) Mükemmeldi şiir ve şiir. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımı bıraktım buraya... Kardeşin.
Aaahh...gençlik aşkları...tadı damaktan silinmeyen sevdalar...her genç yaşamıştır sanırım kimi benim gibi çaktırmadan, kimi cesurca ve ele güne karşı... tebriklerve saygılarımla.
Neredeyse hep aynıydı o yıllardaki aşklar. "o yılları anlat." Deseler bana: "Suat Zobu'yu okuyun. Aynıydı işte." Derim. "Şiirler de mi aynıydı?" "Hayır benim şiirim farklıydı. Bir gün bana bakmadı diye hayatımın ilk şiirini yazmıştım.
HAYAT BU NELERE ALIŞMADIK Kİ; GAMA, KAYGIYA, KEDERE YALIN AYAK BEŞ PARASIZ GEZMEYE İŞİN EN KÖTÜSÜ DE, SEVİP DE SEVİLMEMEYE... Gelen cevap çok kısa ve anlamlıydı: "Yanılıyorsun." Seviyorum nostalji yazılarını. Hele siz değerli dostumun yazdığı gibi güzel olursa. Selam ve saygıyla...
Beğendim...
.................... selamlar.