(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğiniz dert görmesin hocam ,, Sevdanız çok derin ki derine inmiş bir sevda kalbe kazınmıştır. Asla silinmez .Siz yüzüge degil kalbe yazmışsınız adını . Gönül nikahınıza imzayıda atmışsınız. RABNİM ayırmasın sizi hiç dilerim ve böyle bir sevda bitemez ki..
KÜSMEK İYİ DEĞİL.DİNİMİZE DE AYKIRI... Peygamber efendimiz Müslümanların bir birlerine üç günden fazla KÜS kalması haram kılınmıştır buyurmaktadır... Bu bağlamda çeyrek asır önce yazmış olduğum bir şiirimi de müsaadelerinizle güzel sayfanıza asmamı hoş görün;
BARIŞMAYI BİLMEYENLER
Dostluğumuz dâim olsun, kimse şirret kusmasın! İnan hayat çok kısacık, dost dostunu kesmesin... Beş paralık menfaatten küslüğe ne hâcet var? Barışmayı bilmeyenler, sakın ola küsmesin...
Dost kazanmak epey zordur, kaybetmesi çok kolay! Halkayı genişletmek inanın büyük olay... İnsana insan lâzım, küsüp de çekme halay; Barışmayı bilmeyenler, sakın ola küsmesin...
Antalya-1997
HALİL ŞAKİR TAŞÇIOĞLU
HAYATIN ÇOK KISA OLDUĞUNA İNANIYORUM VE KÜSLÜKLERİ PEYGAMBERİMİZİN HADİSİNE RAĞMEN MAHŞERE TAŞIMANIN ÇOK BÜYÜK BİR GAFLET OLDUĞU KANAATİNDEYİM...
Şiir gerçekten güzeldi, çalışılmış, emek verilmiş pek müstesna dizelerdi. tebriklerim gönlümden. Selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir tarafından 1/12/2018 4:50:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevdanız çok derin ki derine inmiş bir sevda kalbe kazınmıştır.
Asla silinmez .Siz yüzüge degil kalbe yazmışsınız adını .
Gönül nikahınıza imzayıda atmışsınız. RABNİM ayırmasın sizi hiç dilerim ve böyle bir sevda bitemez ki..
Saygılar