SEN NESİN BİLİYOR MUSUN
.
Yüreğimin derinliklerinde! Gözlerimin Fer-inde Aldığım her nefesimde Bir sen varsın hep yaşarsın. Ekmeğimsin Aş’ımsın Soluduğum havamsın İçtiğim suyum sen güzel huyum. Neşem sevincim yaşadığım hayatımsın. Giyindiğim Urbam Yaşadığım DÜNYAM Söylediğim türküm Barındığım Mekan-sın. Doğan güneşimsin her sabah Kıldığım Namazımda sevabım Yüreğimin Ehli secdem. Etimsin tırnağım Damarımda Kanımsın. Göklere sığamaz sana olan AŞKIM Denizleri Taşırır san olan sevgim. Taşıyamaz Muhabbetimi seninle Yer küre! Sen benim UNUTAMAYACAĞIM TEK SEVDAMSIN |
ŞİİR HIRSIZI İ.DAT TÜRKEL'İ ÇOK İYİ TANIYIN
Sayın şair arkadaşım merhaba..Size çok önemli bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bu şiir hırsızı İ.dat Türkel internette 4 ve 5 kıtalı şiirleri kopyalıyor ondan sonra bir kaç cümlesini değiştiriyor. Ondan sonra bir kıtada da kendisi ekliyor ve gelip burada paylaşıyor. Ve sizede bol bol yalakalık mesajları yazıyor amacı sizi kendi hırsızlığına ortak etmektir. Şiirlerinizi okuduğu falan yok bir cümle yazmış onu kopyalayıp bütün şairlerini şiirlerine yapıştıryor.
DİKKAT:
Bu neye benziyor biliyor musunuz. Siz bir kahvede oturuyorsunuz Oraya sahtekar ve dolandırıcı bir kişi geliyor. Sizde yan masada otuturuyorsunuz size bir çay ısmarlıyor. Sohbet muabbet derken sizi kendi masasına çekiyor. Oradakilerde sizi bu sahtekarın adamı sanıyor. İşte bu İ.dat Türkel'in yaptığı da böyle. Birde yalandan anasının üzerine yemin ediyor.
SİZLERİ UYARIYORUM "LÜTFEN HERKES ŞİİRLERİNE SAHİP ÇIKSIN..."
Sevgili şair kardeş merhaba...Bu Şiir hırsızı İ.dat Türkel’in çok meşhur bir taktiği var haberin olsun. Bir cümle kopyalamış onu şiirilerini okumadan herkese yapıştırıyor. Sizde enayi gibi benim şiirimi beğendi de yorum yaptı diye inanıyorsunuz. Hemen gidip ona iade yorum yapıyorsunuz. Onun amacı sizi hırsızlığına ortak etmektir. Şiiri okuduğu falan yok bir cümle kopyalamış onu herkesin şiirine yapıştırıyor.
İŞTE İ.DAT TÜRKEL’İN HERKESİN ŞİİRİNE YAPIŞTIRDIĞI MESAJI:
"YAZAN YÜREĞİ KUTLUYORUM HOCAM HARİKA OLMUŞ TEBRİKLER ALLAHA EMANET OL"