(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILBAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILBAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ömrüne bereket kardeşim anlamlı ve derin bir dörtlük saygılarımla. Burada şunu açıklamak isterim yakın zamanda Sinan Meydan Sözcü gazetesinde Türklerde yeni yıl konulu uzun bir yazı kaleme almıştı. Sıkılmadan uzun yazıyı okuduğumda Yeni yıl ile ilgili oldukça güzel ve belge niteliğinde bilgiler buldum. Ki yazar yazısında pek çok bilim adamının çalışmalarına atıfta bulunmuş.
========Şiir yazan insan duygusal naif ========Şiir estetiktir yazansa zarif ========Şiir HAK der ise tadına tarif ========Bulunmaz şiirle huzura muhtaç ----------------------------------------------------- Çok güzel bir şiir okuttunuz,Teşekkürler Üstadım.
merama yeten anlam dolu dizelerdi... bizde bir de yanlış algı var bence, yeni yıl ile noel i her ne hikmetse karıştırıyoruz... hayatı gerçekten algılamak için biz Müslümanlar çok avantajlıyız çünkü ömrümüzün her yırtılan sayfada azaldığını belirten iki takvimimiz var, miladi ve hicri gibi...ikisinde de yeni yıl geliyor ama ikisi de eğlenmeyi önermiyor...tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Tek kelimeyle çok mükemmeldi dizeler...
Beğenerek ve severek okudum…
...................................... Saygı ve Selamlar..