mahkum etmeyeceğim seni yığıntı sözcüklerin hapsine ben seni sessiz sessiz bir dilde öyle sessiz ki sen bile duymayacaksın...
ya da bırak olduğu gibi sen gibi bir tek sızın dinlesin bu sessizliği ben gibi öznesiz yüklemi sevişsin satırların dinginleştirdiği nehir yatağında gözlerden düşen gibi çağ atlatsın kayıp sızıntılara keşifsiz kıtalarca...
öyle bir kırılsın ki inancı tüm tanrılardan soyunup varlık ortasında yok olsun hüznü öyle asileşsin ki bütün kainat tenine yapışsın ruhuna inat...
ve durulsun ne varsa şaha kalkan sen gibi ben gibi yahut eşiğinde eridiğim sensizlik gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kayıp kıta... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kayıp kıta... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle bir kırılsın ki inancı tüm tanrılardan soyunup varlık ortasında yok olsun hüznü
öyle asileşsin ki bütün kainat
tenine yapışsın ruhuna inat...
ve durulsun ne varsa şaha kalkan
sen gibi
ben gibi
yahut eşiğinde eridiğim sensizlik gibi...
....... Okuması keyif veren, duyguları isyana davet eden anlatımı ile mükemmel bir emek ürünü okudum gönül defterinizde. ....... Kutluyorum usta kalemi.
tüm tanrılardan soyunup
varlık ortasında yok olsun hüznü
öyle asileşsin ki bütün kainat
tenine yapışsın ruhuna inat...
ve durulsun ne varsa şaha kalkan
sen gibi
ben gibi
yahut eşiğinde eridiğim sensizlik gibi...
....... Okuması keyif veren, duyguları isyana davet eden anlatımı ile
mükemmel bir emek ürünü okudum gönül defterinizde.
....... Kutluyorum usta kalemi.