(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair Şehir, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair Şehir, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Medeniyetler tohumlarını İstanbula saçar Boğaziçinde asude ömür çiçekleri açar Mavi hülyalara yelken açan denizden nehrinde Kız Kulesi cazibeli gamze gibi neşe saçar
İstanbul gönüllerde yer zamanı sonsuza açar. Esenlikler dileklerimle...
Birkaç mısra içine adeta ummanı sığdırmışsınız. İstanbul kadar güzel bir şiir kaleme almışsınız. Destanlara bedel bir şiir. Bir şiirin en kısa tutularak en etkili anlatımı nasıl başarabileceğine mükemmel bir örnek olmuş. Beğenerek duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Bana diyorlarki, İstanbul taş yığını neresini seviyorsun, durmadan İstanbul a şiirler yaziyorsun birde övüyorsun? Bende bana sitem edenlere diyorum ki, siz sevdiğinizi yaşliı halinle sevmiyormusunuz? Sevgilerimi biraktim okuyan kalemlere....
Oya gedik tarafından 12/15/2017 11:31:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Boğaziçinde asude ömür çiçekleri açar
Mavi hülyalara yelken açan denizden nehrinde
Kız Kulesi cazibeli gamze gibi neşe saçar
İstanbul gönüllerde yer zamanı sonsuza açar. Esenlikler dileklerimle...