mutsuz biten her hikayenin sonun da sen, hüzünlü her şarkı notası sen, canımı acıtan her şiir senden bahsediyor, bütün veda sözcükleri senin için kuruluyor sanki, her gidenle sen, gözyaşlarım tükendi, bana yağmurlar gönder sen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yağmur duası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yağmur duası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslın da okurken o mısrayı çok değiştirdim bende..o mısrada eksik olan bir şey vardı bunu düşünemedim..oraya gelen sen şiire bütünlük kattı yazım ve anlam açısından...
Sokaklar sakin geceler karabasan Ellerim titrer Kim bu ben kim bu susan Ne soran var ne bilen sebebim yok Bana kıyan erkeğim sen gül Vazgeçtim rüyalardan Beni sevmezsen yağmurları sev Bulutlar ağlasın sen gül güneş doğsun yeniden Gidiyorum gözüm yaşlı Hatıran har yüreğime Sen sev yağmurları Yağmurlar yağsın üzerime Gidiyorum gözüm yaşlı Ah yine yol yol üstüne Sen sev yağmurları Yağmurlar yağsın yüzüme... (ş.ferah)
..
diye bitse daha manidar olacak gibiydi sanki
şiire seçtiğin resimlere bayılıyorum