Ne olur yaşantımı gelip düzene soksan Damar da kan misali, tek sensin bende noksan. Yaratan vaad etse, cennet senin desede İstermiyim birtanem, eğer orada yoksan... 12.05.2008 / 12:31
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN YOKSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN YOKSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne olur yaşantımı gelip düzene soksan Damarımda kan gibi, tek sensin bende noksan. Yaratanım vaad etse, cennet senin desede İstermiyim birtanem, eğer orda sen yoksan...
Tebrikler. (Ancak 3. mısrada bir düzeltme yapılabilir mi acaba diye düşündüm çünkü diğerlerinin heceleriyle uyuşmuyor.) Affınıza sığınarak sayğılar sunarım.
Değerli Üstadım;Bu dizeleriniz güzel bir resmin altına uyarlayıp bastırırsanız kartpostal olarak;Sevgilier gününde,evlilik yıldönümlerinde,doğum günü kutlamalarında Düğünde bayramda kalpten kalbe bir demet gül gib isunarsanız / gönüllerde mlyonlarca çoğalacak hiç kimsenin karşı koyamayacağı bir güzellik gönüller dolacak.KUTLUYORUM YÜREKTEN ! SELAM SEVGİ SAYGI VE MUHABBETLE !
Bu kadar büyük sevdalar hep yaşansa....Günümüzde böyle sevmeler kalmadı gibi...Umarım sevginizle zamane sevdalarına örnek olursunuz...Kutlarım şairi...
Ne olur yaşantımı gelip düzene soksan
Damarımda kan gibi, tek sensin bende noksan.
Yaratanım vaad etse, cennet senin desede
İstermiyim birtanem, eğer orda sen yoksan...
Tebrikler. (Ancak 3. mısrada bir düzeltme yapılabilir mi acaba diye düşündüm çünkü diğerlerinin heceleriyle uyuşmuyor.) Affınıza sığınarak sayğılar sunarım.