(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acaba Yaşıyor'musun !? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acaba Yaşıyor'musun !? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün geçmiş zaman,yarın gelecek kimbilir belki de gelmez yaşanmaz zaman.Şu ansa yaşanan.Ecel bize bizden yakın dedirtti dizeleriniz kutlarım.Selam ve dua ile.
Yarın; yaşayacağımız meşhul belli değil ne olur ne olmaz Allah bilir... Ve Dün; neler yaşadık neler yaptık artık beynim bile bilmiyor... Bugün; Dün bugünden daha hayırlıydı.Her geçen gün bizler için acı dolu, hüsran dolu geleceği belirsiz günler.. Değerli Üsyadım, Her yönüye mükemmel ve düşündürücü bir şiirdi.Tebrik ederim.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Ahmet Refik Tavşanlı ✉
Üç zaman üzerine kurulu, keskin zeka, duygulu yürek ve mahir bir kalemin ürünü olan muhteşem bir şiir olmuş. Her zaman dediğim gibi: Bu usta kalem bir damla mürekkeple tufanı kopartır. Bir damlaya ummanı sığdırır! Her zamanki gibi vurucu! Kalem yine yanılmadı: Yine şahika! Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Dünya-Ahret Güzel Kardeşim, Ahretahû'm! Sayın Dr. İrfân Yılmaz Bey'Efendi! Yine Güzel Yorumunuz her zaman ki gibi çok etkileyici, yüceltici, sevindirici...
Lâyık olmadığım kadar övgü'ler, methiye'lerle dolu, Gönlünüze Sağlık,Dilinize Sağlık. Her şey sizin de, sevdiklerinizin de gönüllerince olmasını ben de Gönül'den diliyorum. En içten, Selâm, Sevgi ve Muhabbetlerimle...