Bize kemter olanı gayrıya dilemedik; Ağladık ağlayanla gülenle gülemedik; Zamanenin fendinden siteme hakkımız yok Özgeyi öğrenmekten öz nedir bilemedik…
PİRANİ
Kendi düşen ağlamaz sevda tutsaklığına; O sayede ulaşır gönül berraklığına; Mecazdan icaz alıp gerçek aşkı bulanın, Saçının rengi şahit bahtının aklığına…
KALDIRIM TAŞI
Empati kuramayanın ilham ağrısı dinmez; Ben-merkezli duygulara simli periler inmez; Çöpçülerin süpürdüğü bercestelik öyküler, Kaldırım taşı olmayı denemeden bilinmez...
ULEMALIK CÜHELA
Bilgisini pazarlarken kendisinden sakınır; İlmiyle amel etmez de cüheladan yakınır; Şatafatlı söylemlere düşkün o rüküş benlik, Güneşe sırtını döner, gölgesine tapınır...
İYİMSERLİK EFSUNU
Olumsuzluk ormanında ne varsa hep tekledik; Baltamızı bileyleyip uygun fırsat bekledik; Aslı’yı düğmelerinden öpseydi Kerem deyip, Sır sevdalık umutları yarına ilikledik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL DAĞINDAN ESİNLER - 21 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL DAĞINDAN ESİNLER - 21 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.