Hiç tatmadım sevgiyi.. Bir Sevgi tanıdım ! O da, İlkokul’da aynı sınıftaydık Sevgi ile, İlkokul bitti, O gün bugündür sevgiyi ne gördüm, ne de tattım sevgiyi, Hiç tatmadım sevgiyi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç Tatmadım..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç Tatmadım..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç tatmadım sevgiyi.. Bir Sevgi tanıdım ! O da, İlkokul’da aynı sınıftaydık Sevgi ile, İlkokul bitti, O gün bugündür sevgiyi ne gördüm, ne de tattım sevgiyi, Hiç tatmadım sevgiyi..
..Sadece sevgi mi? sevebileceğimiz insanlarda olabilirdi. sevgimiz adına ilkokul zamanlarında elbette insanlar vardı. Ya platonikti ya da zalim hoca korkusuyla saklardık. Hocam bu şiirin hepimize hatırlatacağı çok şey var aslında. Bundan dolayı da sizi tebrik ederim.
Birkaç mısra içine ummanı sığdıran güçlü kalemden muhteşem bir şiir... Beğenerek ve saygı duyarak Şiirinizi okudum.Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Sevgi ve saygılarımı getirdim şiir ve gönül sayfanıza ... Lütfen kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, ilhamınız eksilmesin diyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Gönül dostu; güzel şiirlerinizi bütün şairlerin şiirleri gibi sizin şiirleri de okyup beğeni ve paylaşımlarımla değerlendirdim. Şiir yazan şairlerin gönülleri geniş ve sevecendir. Her gönül gibi sizin gönlünüzede şiirlerinizi okuyarak selam ve saygı sundum. karşılığını da verdiğiniz için 72 yaşın heyecanıyla teşekkürler ederim. ....................................... Şair gönüle; Saygı ve Selamlar..
Aşkın heyecanı bazen ilkokulda, bazen lide de bazen Üniversite de bazen de hiç beklemediğin bir anda gelir.Bizi değiştirir.Kalp başka atar, Göz başka görür, hayat renklenir yaşam güzelleşir.Bazen uzaklaşır bizden hayatın gerçekleri ile yaşar gideriz.Tebrik ederim hocam. Saygılar...selamlar...
Hani bir selam beklersin ya Uzaklardan kimden olursa olsun Unutulmasın dersin ya O selam sana olsun Rabbim seni o kadar çok sevsin ki İlk sözü kulum senden raziyim Cumanız mübarek olsun
Mecnunlar leylalar ve şirinerle ferhatlar yerleşmiş :)
Yüreğinize sağlık ..