(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTLARIMIN DÜŞÜNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTLARIMIN DÜŞÜNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gökyüzüne uzandım, sardım geceyi üstüme... yol yaptım yıldızlardan, yürüyorum, esiyor yanım sıra rüzgârın, soluyorum kana kana, doluyorsun içime... gönlümün kuytularında, sen... bense, umutlarımın düşünde... umut fakirin ekmeği değilmi Nursen hanım ve asla elimizden yüreğimizden düşmesin.....umutsuz yaşanamaz...içimizi ısıtır ve bizi gecenin enkazlarında sarar sarmalar yıldızlarla yarenlik ettirir.... yüreğinize sağlık dost kalem... şiirlerinizi her zaman takip ediyorum dost yürek... saygım ve sevgimle... maviler yüreğinize...
Özellikle bu dizeyi çok sevdim canım. Şiirin tamamı güzel, fakat bu dizeye takıldım ben :))
Ohh, umut dolu şiirler okumak sayfanda ardarda öyle iyi geldi ki...
Teşekkürler can dost. Sevgiler...
(Fotoğraf seçimin de harika bu arada. Ne kadar uymuş şiire)
müberra gönen tarafından 6/3/2008 9:59:49 PM zamanında düzenlenmiştir.