O büyük Tufan sonrası İç denizlerimin karasularında Kendi halinde kayıktım ben...
Rüzgâr çıktı aniden Alabora oldum, Patladı içimde bir fırtına Koptum denizden Ne kadar havalanacağım Bilemiyorum şimdiden!..
Anlatma eski hikayeni Dese de dilim, Kendimden emin değilim, Ki bu rüzgâr daha yeni Sürekli esen Karadan, denizden Ay/ağımı kesen rüzgâr Zaman zaman düz Zaman zaman ters, Ki anlayana ders?!
Hem akıntı hem anafor Bana sorma ona sor Bu bir değişim rüzgârı Farksız tropikal Alizeden...
Kubbealtı kainatın çatısı Gönül mabedinin içinde Yayılıyor ışıklar Yıldızlı bir avizeden Eriyor yüreklerin en katısı Aşk açıyor yeni bir ufku Huşu içinde aşka rüku...
Şaban AKTAŞ 10.10. 2017
GÜLÜMSEYEN ESİNTİLER :)
UYUM
Sana uyan bana uymaz olur mu Gönül senin ile huzur buluyor Kulakçık sesini duymaz olur mu Kâlp seni sevmekten gurur duyuyor
İster ki kâlp her an bende olasın Gece düşte gündüz tende kalasın Mutluluğu gelip bende bulasın Gönülden sevenler mutlu oluyor!
Huyun huyum, suyun suyuma uysun Duymayan var ise ilân et duysun; Sevilsin her insan, mutluluk bulsun Sevgi yoksa asla uyum olmuyor
Kâlpte hem kulakçık hem karıncık var; Sevmeye bir bugün, bir yarıncık var Seviyorsan tez gel, kapı açık yâr Seni sevmelere doyum olmuyor
Şaban AKTAŞ 10.10.2017 - 11.20
ADALARIN YALNIZLIĞI
Bir nehrin iki yakası Kollarında birleşiyor Gözlerin aşk harikası Düşlerim özgürleşiyor
Senle el ele heyecan Kâlpte zelzele heyelan Aşktan başka her şey yalan Aşk seninle gürleşiyor
Maveraünnehirdeyiz Ayrı ayrı şehirdeyiz Acı, kahır, zehirdeyiz Maşrık mağrip tülleşiyor
Aşk hasretle zehir oldu Gün yarına tehir oldu Gözyaşları nehir oldu Akarsular gürleşiyor
Şaban Aktaş 10.10.2017
KOKUŞMA
Olur da ancak bu kadar olur Çürüyüp kokuşmuşluk Aynaya baksa da Tanıyamıyor insan kendisini, Televizyonlarda geniş ekran Sanallığın marifeti bu Rezaletin bini bir para Tüketim pazarından Hayat çöplüğüne fırlatılmış Evsel atıklara dönüştü insanlar...
Nasıl ki büyük kentlerde Semt semt, sokak sokak Her sekiz on binanın Çöp kutusu var ortak Kokuşmuşluğun da inanın Nedenleri aynı Aklı başında kime sorsak Eğitimsizlik; Çürümüşlüğü, cehaleti Yalnızlığı, çaresizliği Sokağa atılmışlığı Ve beş para etmezliği Tümüyle bundandır insanın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA RÜKU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA RÜKU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler...