Güne mutsuz umutsuz baslamak Neler oluyor can memleketim Keder ve kâbuslar içinde Anlatamadığım bir endişe Bu sabah içtigim Acı kahvemin telvesinde Kara fincanıma bakıp Dalıp gittiğimde Sızan güneşi gördüm Içimdeki olumlu seslerle!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahve Telvesinde! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahve Telvesinde! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık değerli kalem şiirleriniz ve yüreğinizin esintisi daim olsun.. Mükemmel ve samimi bir dille,aynı zamanda yürekten yazılmış bir şiir, sevgi dolu yüreğinizi gönülden kutluyorum değerli şiir dostu nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum .
İyi ki sözcükler var! İyi ki sözcüklerin ustaları var! İyi ki sözcüklerden şiir yapan şairler var! İyi ki şiir var! İyi ki kuşlar var, ağaçlar var! Yollar var, evler var! İyi ki evlerin eli kolu, gözü kulağı balkonlar var! İyi ki balkonlarda kuşlar var!
İnce parmaklarınla,
Sabah ışıklarını seslendirsin,
Bülbülleri ötüştürsün
Acı bir kahve yap güzelim,
Gözlerinin tadının farkına varayım,
Lal olsa dillerim
Aşkında,sevginde
Engin denizlere açılayım
Bir acı kahve yap güzelim;seninle tatlansın...
Güzel şiirine hediyemdir,,,kahve ısmarlayacak dostlar mesafeyi sorun etmesin,,,
saygılar selamlar GÜNAYDIN ÜSTADIM