Kara bulutlar kümelense de Umutlarımızın üzerine, Çakan şimşeklerden Ürperse de yüreğimiz, Sırılsıklam olsa da bedenimiz Sağanak yağışlardan, Sakın unutma Eninde sonunda güneş açacak Gökkuşağı tüm sıcaklığıyla Ruhumuzu saracak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Kırıntıları___25 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Kırıntıları___25 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara bulutlar kümelense de Umutlarımızın üzerine, Çakan şimşeklerden Ürperse de yüreğimiz, Sırılsıklam olsa da bedenimiz Sağanak yağışlardan, Sakın unutma Eninde sonunda güneş açacak Gökkuşağı tüm sıcaklığıyla Ruhumuzu saracak... ...... İşte tüm o yağan yağmur ve çakan şimşekler sonrası elbet güneşin doğacak olması, güneşin sıcaklığı ve gök kuşağının renkleri yaşama yeni bir umut ve güzellik katacaktır. Tıpkı bu güzel dizelerin okuyan yürekleri etkilemesi gibi. Hisseden yürek ve yazan usta kalemi kutluyor, selam ile saygılarımı bırakıyorum dizeler arasına. ..... Yüreğinizden sevgiyi, kaleminizden şiirleri mahrum etmeyin lütfen.
anlamlı güzel bir şiir.
tebrikler arkadaşım,
sevgilerimle..