Ardında güzelliklerden iz bırakan değerli tüm dostlara...
DAĞLARIN BAŞINDAN GEÇTİN DE GELDİN
Dağların başından geçtin de geldin Hepsi bilir seni, Ali der sana Soğuk pınarlardan içtin de geldin Yansa da ciğerim, gülü/ver bana?!
Kar olup dağlarda, duman tütmek var Göç yoluna düşüp, göçüp gitmek var Uçurumdan, yardan uçup yitmek var Dağlarımdan yaban gülü der bana!
Vargit çiçekleri açarken gittin Adrasan yolundan geçerken yittin Adın Ali Çetin, merttin yiğittin Aklı olan biri deli der sana!
Göç Yolları senden dosta emanet Kalmasın hiç kimse, yola devam et Derin uçurumda koptu kıyamet Gel, gör başa gelen hali der bana?!
Mevsim Sonbahar, bak, yapraklar sarı Başında dağların dumanı, karı Dağıtalım bir offf çekip efkârı Yoksa diri bilen, ölü der cana!
El ele, kol kola gezilen anlar Unutulmaz dostça geçen zamanlar Dost bakan göz, dostu gözünden anlar Kırılmaz dostluğun dalı der bana!
Aktaş sen de düştün dost ile yola Dolanı dolanı tırmandın bele Takılıp kalmadan lale sümbüle Kardelen çiçekler, güller der bana!
Şaban Aktaş 21.09.2017 - 11.19
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ (30.10.2016 - Göç Yolu Yolcuları Manavgat/ Kovada Gölü doğa gezisi)
:::::::::::
20 Eylül, 19:43 · BU BENİM EYLÜL’ÜM
Fec’re doğru gecenin karası Bülbül sesiyle içine batar Kızıllığı tanyerinin Dile düşer Güneş gibi hicran yarası Yutkundurur düğüm düğüm Gözyaşlarıyla Yalnızlığında boğar insanı, Bıçak işlemezken kemiğe Hasret işler ilikten ümüğe!
Kimine göre kader Kimine tarifsiz bir keder Kimine talihsizlik, İnsan insanı Ve yaşamı ancak Bu kadar yürekten sever, Göz göre göre sevdiğini Nasıl tek başına Yalnızlığa terkedip gider?!
Yine başım duman Binbir türlü karmaşa Doruklardan savrulan Kar, tipi, sis, boran, Geçebilirsen geç yolları, Sensiz çekilmez ki hayat Dağlardan da güç yolları, Yokuşlar değilse yoran Nedir yolda koyan bizi Kahpe felek mi yoksa Acımadan ayıran ikimizi?!
Gönlümün tellleri kırık Artık ayarını bulamaz, Bu nasıl bir ayrılık Daha zoru olamaz, En dar zaman En vakitsiz hazan Savruluşum Kavruluşum; Bu benim Eylül’üm oldu Derdi sensiz beni Bensiz seni buldu, Gidişin ölümüm Doldu ömür gülüm soldu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLARIN BAŞINDAN GEÇTİN DE GELDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLARIN BAŞINDAN GEÇTİN DE GELDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.