o gün ki,veda halin,hayalin,bir ömür,ben de baki kaldı sen gidiyor iken,güzel bakışın ve gülüşün bende kaldı inkar etme,yüzün de gözlerin de,ağlamaklı halin vardı inan,bu halin ömrümce gözyaşı dökmeme sebep oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O GÜN SEN O ŞEHİRDEN GİDERKEN (arşiv ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O GÜN SEN O ŞEHİRDEN GİDERKEN (arşiv ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmeye,sevilmeye dair bütün bu duygular,şiire yansıyan bu iç geçirmeler,olsa olsa ancak ölesiye seven bir yüreğin sesi olabilir..Şiir öylesine gerçekci, yaşanırcasına yazılmış oldukca hüzünlü bir şiirdi.Değerli kadim dostum,Abdulkadir Bey Üstadımı canı gönülden kutluyor,selam, sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..
Duygulu bir dörtlük kaleme almışsınız. Hüzün her mısraya mührünü vurmuş. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel bendinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum.
Tebrik ve başarı dileklerimi şiir ve gönül sayfanıza bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim.
bir fotoğrafı gibiydi duygulu şiir.
Tebriklerim ve saygılarımla.