permeperişan bıraktın,çaresiz kalasın aklımda ve fikrimde,gözyaşlarımdasın derman arayışında,dermansız kalasın güldüğün de daim gözün yaşla dolsun benim gibi hep ağlayıp,hiç gülmeyesin .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ÇARESİZ RUH HALİMİN FERYADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ÇARESİZ RUH HALİMİN FERYADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül kırgınlığı ile kaleme alınmış, sitem duygusunun en üst seviyeye çıkarıldığı, keskin ifade gücü ile kılıçtan keskin bir şiir olmuş. Kardeşimi kimsenin üzmemesi dileklerimi iletiyorum. Sevgi ve saygılarımla.
Hep kıssadan hisse çıkartılası bir yürek sayfası yine değerli hocamızın deneyimli ve usta kaleminden dökülen inciler. Yüreğinize sağlık üstadım. Kısa gibi gözükse de bir hayatın özeti belki de yine herkesin kendinden bir parça bulacağı. Selam ve dua ile hocam.
UMUTSUZLUK ÇOK KÖTÜ... onu asla yitirmemek gerek çünkü umut yaşamın tek sigortası. gönül küsmüş, yürekten serzenişler dökülmüş. şiire de yakışmış sitemkar dizeler. tebrikler ve saygılarımla...
Şiir;kısa ve öz, siteme tutunmuş.Bayramlar dostluğun ve kardeşliğin güçlendiği müstesna günlerdir, bu vesile ile kurban bayramınızı tebrik ediyor,nice bayramlara.Saygı ve selamlarımla.
Kardeşimi kimsenin üzmemesi dileklerimi iletiyorum.
Sevgi ve saygılarımla.