Yaşadığım hayatı ben sineme çekerken Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden Yaşadığım hayatın, baharında yazında Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden.
Ruh gibiyim ben şimdi yaşadığım hayatta Yaşanacak çok gün var, deseler’ de şu bana Yüzlerim hiç gülmeden, yaşanmış hayatımda Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden.
İçerime işleyen, hayatımda nedense Hiçbir gün gülemedim, geçti’ de bunca sene Hayatın zorlukları, yansırken yüzlerime Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden.
Yaşadığım hayatı, dantel gibi işlerken Hayata yenik düştüm, gün yüzünü görmeden Dağda bayırda her gün, zamanla güreşirken Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden
Kul Yüksel in gözleri dolarken ağlamaklı Dokunsan yağmur olup, yağacaktır yerlere Sorsan ona diyecektir, gözleri ağlamaklı Saçlarıma kar yağdı, bir gün olsun gülmeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saçlarıma kar yağdı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saçlarıma kar yağdı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğendim...
Kutlarım...
............................................. Saygı ve Selamlar.