Anlamadan hayatı Geride Ne kadar çok sahipsiz ayakkabı kaldı Enkaz altındakilerin En az iki katı!..
Yazık oldu... Vay!.. Sensiz Beni de öldü say!..
... 17 Ağustos 1999 Sizler çok yaşayın Biz artık yokuz!..
Şaban Aktaş 17.08.2017 - 07.45
::::::::::::
AŞK ARINMAKTIR
Temiz sularında dünyanın Ayrı ayrı yıkanıp Arınmalı insanın tüm kiri Tepeden tırnağa Kar suyu gibi yaşamalı Sevdayla teninde bir nehiri... Ey sevgili bil ki ben seni Nehirler boyu sevdim...
Şaban Aktaş 15.08.2017- 13.15
::::::::::::::::
SEVMEK SAYMAK?!
Ömrü boyunca bir veznedar Hiç durmadan para sayar Ay sonu ne geçer ki eline; Hangi işi yapar isen yap Değeri elde kalan kadar!
Bazı erkeklerin bazı kadınlar Bazı kadınların ise Bazı erkekler için değeri Bir veznedarın elinden Sayıp geçtiği para kadar(!)
O paralar bu paralar Zamparalar zımparalar Zımparayla parlayanlar Par(a)layıp geçenleri Hayat bir gün tam karalar!
Ne çok kadın sevdi sandı Ne çok erkek kendi yandı Elde kalan çok az insan Hayatın sonunda kendini Elden geçmiş para saydı(!)
Sevmek bir sanat ise Saymak da bir zenaattır(!) Çok para sayanın eli Sevdim sananların dili Kirlenir, kibirlenir, böbürlenir!
Sevmek dokunmaktır; Para gibi harcanmak değil Kuruşu kuruşuna bütünüyle Bozulmadan, yüzüne bakarak Fli/gramından okunmaktır!
Şaban AKTAŞ 18.08.2017
:::::::::
KITLIK
Anca geçinebiliyorsak Ucu ucuna kıt kanaat, En büyük sebep sömürü; Ezici saltanat Baştakilerin vicdansızca Hüküm sürdürdüğü, "Hakimiyet Kayıtsız şartsız milletindir" Denirken, halka Verip makarna ile kömürü Millet adına milleti Oylarını çalarak Seçilenlerin sömürdüğü!..
Şaban Aktaş 17.08.2017
::::::::::
PARÇALANMA
En büyük şiddette Vurucu güç şiirde Beni yakıp yıkan Ezip geçen Darmadağın G/özümden Gülsuyu sıkan Güzel yüzlü yâr Senin yakıcı Yıkıcı etkin Beynimde parçalanıp Düşümde yanan Atomlar kadar!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARMARA DEPREMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARMARA DEPREMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.