sen, en güzeliydin sevenler içinde ve yukarıda da belirttiğim gibi bigüzel sevdin bigüzel sevdin ki sevdin gittin pardon pardon sorma gitsin diyecektim
..
kimi aşklar öznesiyle birleştirirken fiilini çekime uğrayan belirtisiz nesnelerin cümleyi devirmek pahasına belirmek için ulu orta iğfal ettiği tüm imlayı kılavuzuna bakmadan ve aldırış etmeden nesnelliğinden manipüle eder subjektif acı kılıklı ajanlarca..
olay mahallindeki tek delil mahallin bizzat kendisidir
çünkü şu sokak şu yaya köprüsü aha şu karşıda yanıp sönmekten başı dönen üç renkli trafik lambası elinin değdiği asansör düğmesi ve öpüştüğümüz alt geçitten tesadüfen geçen belediye çöpçüsü hepsi olay mahallinden hallice tanıklarıdır geçmişin izini sürerken şimdiye..
hep bu anın hayret edilesi durağanlığına hayret etmişimdir hayreti etmişken bidaha etmenin ne manası var dedim şimdi bu , bu şiirin sırasına dahil edilemez tabi ama neyse canım istedi
konuya dön fr...
insan müsebbip arıyor bilhassa zamanı geriye saramadığında düzeltmenin imkansız olduğu kutsal bir silgi arayışında belki bu yüzdendir her günaha keçi oluşun
çünkü olay mahallinde bir sen yoktun ve bu yokluğun yol olduğu boşlukta yürürken bir başıma kendi izlerim ile yüz yüze gelip o börekçinin camekanından yansıyan iki kişiden bir ben kalmıştı bir de bana benzeyen bir beden..
ne kadar da yabancıydım kendime yürüdügümüz kaldırımın karo taşları değişmiş e tabi kaç seçim geçti üstünden belediyeler oy için evvela yeni işler yapmak yerine yapılmış işi değişiyorlar ki.. gözler doysun sonra o gözler oy olup torbaya dolsun..
camekan aynı olsa da börekçi çiğköfteci sait olmuş ama ışıklar hala aynı renk sevgilim ve o günkü gibi yeşilin yanmasını bekledim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
olay mahalli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
olay mahalli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sorma her yer çiğ köfteci sait oldu burada da:) O değil de; cümlenin öğelerinden girip, seçim zamanı yenilenen kaldırım taşlarından çıkmışsın ya İyi etmişsin:)
İş de olsun sevgide. Ne kadar geriye atmak istesek de gelir önümüzde durur küçük bir yavru kedi gibi.. ( Kedi de nerden çıktı demeyin. Az önce annemden gelirken yeğenim kucağında yavru bir kedi, okşayıp seviyordu. karnını da sütle doyurmuş.)
O değil de; cümlenin öğelerinden girip, seçim zamanı yenilenen kaldırım taşlarından çıkmışsın ya
İyi etmişsin:)
( ben de toparlayamadım idare et)
Seni okumak lazım.