(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zordur Güne Gelmek.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zordur Güne Gelmek.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ince ince öyle güzel dersler vermişiniz ki kutluyorum üstadım sizi.. şiirde duygu olmadıktan sonra,karanlık çığlıklara kurşun da sıksanız,kelebeğin kanadında yolculukta yapsanız,hiçbir anlamı olmuyor,sadece yazmak için yazmış oluyorsunuz oda malum.... duyarlı yüreğinize ömrünüze bereket.. selamlar saygılar..
Vallahi usta benim şu andaki şiirim 15 inde güne gelmiş ama ben 7 sene içinde bu ikincidir İlki ''İşciyim'' ikinciside şimdi askıda bulunan üzerime de alınmadım ne deyim .....)))) Kalemin susmasın ________________________Selamlar
Öyle tesadüfen gördüm ve bir şiirinizi okuyayım dedim.Ne kadar isabetli karar vermişim.Gerçekten çok faydalı şeyler öğrendim.Çok teşekkür ederim.Demek ki şiirden de öğreniliyormuş.Gönlünüze sağlık.
esas tüyoyu ben veriyim, asla mevcut düzene toz kondurmayacaksınız...hem sonra devleti eleştirmek sizin üstünüze vazife değil, siz aşk şiirleri yazacaksınız... o arka bahçeye girmezseniz güne gelme şansınız yok demektir... Allah yardımcınız olsun...selam ve saygılarımla...
Değerli dost, benim bu yüzden bir vedalasmam olmuş. Biliyormusunuz bilmiyorum. Ama bu sorun hep var. Belli kişilerden seçiliyor genelde. Arada da amorti yapıyorlar bazılarına. Güzel dile getirmişsin. Kutluyorum sizi.
Benim de kendimce şiirler yazdığım olmuştur. Geneli serbest şiirlerdir. Hece yazmak bilgi ister,ustalık ister.(sizin gibi.) Ben haddimi bilir, bildiğimle de yetinirim. Evet ! Güne gelmeye gelince... O bir muamma işte. "Kelebeğin kanadına konan atın yelesindeki ayın ışığında yıkandım" Anlamam. Anlamak içinde kendimi zorlamam. Şiir şiir olmalı. Beş bilinmeyenli denklem değil. Gündeme getirilmesi gereken bir konuydu. Sağ olun. Selamlarımla Dostum.
Zevkle ve ders alarak okudum..cok tesekkurler..kaleminize saglik..Gonlu siir sir akan gonul dostlarinin gune kolay gelmesi arzu ve temennisiyle..saygilarimla
Beğendim...
_____________________________________Saygı ve Selamlar.