(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken ; Bir bisikletim olsun İstemiştim Hayalimi süsleyen Ne bir bisikletim oldu Benim Ne de sürmesini Öğrenebildim ben . ************************** çocukluğumuzda sahip olamadığımız şeylere büyüdüğümüzde sahip olmak eski günlerin hazzını vermedi banada şair.... her şey zamanında olmalıymış.... ama geçen gün çocukların topaç çevirmelerine tanık oldum... en uzun ben döndürdüm... sevgiler...
Çocukken ; Bir bisikletim olsun İstemiştim ================== Çoçukluk yıllarının hayeli arzusu bambaşkadır. O zamanlar basir bir şeye bile sahip olduğumuz zaman Dünyalar bizim olurdu. Tebrikler...
BENİMDE OLMAMIŞTI AMA BEN KİRALAR SÜRERDİM KAYSERİDE AT PAZARI SEMTİNDE TEK KOLU SAKAT TEK KOLLU YAŞAR AĞA VARDI TÜPÇÜ AYNI ZAMANDA ÇOCUKLARA BİSİKLET KİRALARDI BEN BİR TUR FAZLA ATINCA YAŞAR AĞADA BANA BİR TOKAT ATMIŞTI O ANI HATIRLATTINIZ HOCAM TEŞEKKÜRLER
Ahh,eşimi hatırlattınız bana :)) Çok hoştu kısacık dizelere duygu yükleyebilmek.Bunu 3-4 kıta yazarakta anlatmaya çalışırdınız ama ,kalem güçlü olduğundan bir kaç satır yeterli gelmiş.Tebrikler.
Çocukken ; Bir bisikletim olsun İstemiştim Hayalimi süsleyen Ne bir bisikletim oldu Benim Ne de sürmesini Öğrenebildim ben .
Bisikleti okuyunca gözlerim sulandı. Benimde çocukken bir bisikletim olmadı. Harçlığımla bizim mahellede rantbisikletçi vardı ondan kirlardım. Şimdi en büyük sevincim benim alamadığım bisikleti başkalarına alıverdim. Derim ki çocukların bilyesi çocukların uçurtması çocukların bisikleti olsun herşeyden önce çocukların anne baba sevgisi olsun. Bir bisiklet aldı gitti bizi işte şiir bu bende ki yarayı dışarı çıkaracak takdir ettim şairim. Hasan Öztürk
Toprağımsın tarafından 5/5/2008 11:52:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Geç kalmış sayılmazsın Hemşehrim ikamet ettiğin yer bisiklet sürmeye uygunsa en kısa zamanda bir tane tedarik eyle şakası bir yana anlatım güzel sevgiyle kal
Çocukken ; Bir bisikletim olsun İstemiştim Hayalimi süsleyen Ne bir bisikletim oldu Benim Ne de sürmesini Öğrenebildim ben .
Bazı şeyler vardır yıllar geçsede derinlerdeki izleri silinmez.Yürek sızısını duyumsadım dizelerinizde. Yüreğinize ve kaleminize sağlık.Saygılarımla üstadım.