(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FIRTINALI SEV/DAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FIRTINALI SEV/DAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GEL TUT ELLERİMDEN ECELDEN BİLE AYRILMAMAK ÜZERE...
merhaba:ne güzel naif işlenmiş sözleriniz mısralara sanki bir nakış edası sarı vermiş satırları.... yüreğinize kaleminize elem ve keder uğramasın... sevgiler bu kocamannn YÜREĞE.....
BU GÜN YENİDEN DOĞDUM,YILLAR ÖNCESİNE GÖTÜRDÜ SATIRLARIM..."
Bu mısaralarınızdan 1. olan yani "GEL TUT ELLERİMDEN ECELDEN BİLE AYRILMAMAK ÜZERE.... ile "BU GÜN YENİDEN DOĞDUM,YILLAR ÖNCESİNE GÖTÜRDÜ SATIRLARIM..." arasında bir uyumsuzluk var. Hem ellerinizden tutulmasını isteniyor hemde yıllar öncesi geriye gidiliyor.
mesela 2. mısranız : BU GÜN YENİDEN DOĞDUM, MUTLULUKLARI YAŞAT BANA... GİBİ SADECE ÖRNEK BU....OLSAYDI VURGU TAM OLURDU. Anlam derinliği verilmek istenmiş ama bence okuyucuya bu anlam derinliği geçmemiş Saygılar. Hoşgörünüz için şimdiden teşekkür ederim.
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..