Sabah erken; İşime çoçuklarım Okuluna Bir plastik Bir teneke Bazen gece konduma; Bir kanepe Ruhumuz çöplükte Başımız eğik gene İstekler içimde Yaşama sanatım Çöplükte Tenceremizde; Uygarlık Magazin Pişiriyoruz,doyuyoruz Her gece Yine sabah Mesaim çöplüğümde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MESAİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MESAİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok anlamlı ve güzeldi.Ne mutlu ekmeğini her ne yolla olursa olsun,az veya çok helâlinden kazanıp evine götürebilene. Kutlarım güzel yüreğinizi.Selamlar...
hayatın iliğinde bir gezinti daha. çok güzel konulara değiniyorsun şiirlerinde. önümüze sürülen onca oyalamacanın içinde ekmek bulmak için çöpleri arayanlar olduğunu unutyoruz.ne acıdır ki bu ülkenin insanları ikiye ayrılıyor zamanımızda; kutuları çöpe atanlar ve çöplerden kutu toplayanlar.. yüreğine sağlık. umarım herkes okuma şansına sahip olur.... selam ile...
cana can şiir yürekli kardeşim adeta kangaren olan vede neşter vurulamıyan bir konuyu şiirlerinizle bir parça olsun dile getirmenizi kutlar esenlikler dilerim ateşte açan çiçeklerden selamlar
Kutlarım güzel yüreğinizi.Selamlar...