bazen ağlamak gelir içimden ağlamamam gerekirken mutluluğum tavan yapmış zirvedeyken neşeden gözlerim ışıl ışıl çakmak çakmakken kahkahayla gülerken birden ve kimse ağlatamaz beni derken ağlarım işte yinede anı yaşamalıyım sormadan hicap duymadan bulup kendime bir neden ...
bazen hıçkırıklara boğulmuş içli içli ağlarken içimde bir kahkaha tufanı kopar aniden güler yüzüm gözlerim kan sağarken zor zaptederim kendimi ağlarken güldüğümü görsünler istemem yine de gülerim işte anı yaşamalıyım çekinmeden sormadan bulmalıyım kendime bir neden ...
bazen yüreğim gitmek ister kalbimin yarısının attığı yerlere ayağım geri geri çeker söz dinlemez kuş olup uçmak ister kalbim tamlanmak bir bütün olup taşmak yorulmak sevdiğinin kollarında soluklanmak kendi elleriyle ördüğü yasakları yıkamaz duvarları aşamaz kanatları takılır dallara özgürce uçamaz kırılsada kanatlar yine de denerim işte sevgimden sevip sevilmeye çok geç kaldın derim kendime bazen hayat kısa zaten o bu şu ne demiş demeden anı yaşamalıyım sormadan çekinmeden hicap duymadan bulup kendime hemen nedenlerden en iyi neden ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAZEN; İŞTE BAZEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAZEN; İŞTE BAZEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatı sorgulayan düşündüren bir şiirdi . Nedensiz ağladığımız zamanlar olmadı mı .Değişmiyor mu ruh halimiz hiç . Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum . Saygılarımla .
Aşkın iki yalın yüzü vardır,Biri güldürür,mutlu eder, Diğeri üzer, hüzün verir. Ne var ki, ikisi de, aşkın doğasında vardır, ikiside Aşk'a aittir, ikisinin de ayrı,ap-ayrı hazzı vardır. Birincisinde,sadece şiiri yaşarsın, ikincisinde ise böylesi güzel şiirler yazarsın. Şiir yürekli sevdalı dostları gönülden kutluyorum. Sevginin hadim olduğu yüreklerde söylenmeyen sözler veciz bir dille böyle anlatılıyor işte.. Şiir dolu günler diliyorum..
Kutlarım...
........................................... Saygı ve Selamlar...