Az yaz, öz yaz, tarihe geçecek söz yaz! Şaban AKTAŞ 01.07.2017
azar efendim yazar, Elli, yüz, üçyüz, beşyüz Bazan bin sayfa bile az(!) Gel gör ki lâf-ı güzaf Tümü tek dize bile olamaz!
Şaban AKTAŞ 01.07.2017
ALEV ALEV BURAM BURAM
Alev alev buram buram Hasretindir çarpan rüzgâr Yaz ortası bir ayrılık Aşk olmasa böyle vurmaz!
Temmuz başı deli poyraz Başka bir yel böyle koymaz Cehenem misali bir yaz Aşk olmasa böyle vurmaz!
Özledim dağlarda karı Başımda tüter efkârı Saçının esen rüzgârı Aşk olmasa böyle vurmaz!
Kadehine buz atamam Dönüp sana gözatamam Geceler sensiz yatamam Aşk olmasa böyle vurmaz!
Şaban Aktaş 30.06.2017
BÖCEK DÜNYASI
Zirai mücadele dedik Öldürdük böcekleri Güya bizimki temizlik Değerlerini bilemedik Böcekler olmasa inanın Yer bitirir pislik hepimizi, Onlar hepsi doğanın Hemşiresi, ebesi Gönüllü temizlik işçileri Tozlaşmayı onlar sağlıyor Tozu onlar alıyor Yağı, pası, kiri Tüketinceye dek yalıyor, Emeğine karşılık para Almıyor hiçbiri!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ KONAKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ KONAKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.