Yaz günleri kadar sıcak Sarıp sarmaladığın Doyumsuzca kucak kucak Ellerinle ikiye böldüğün O yaralı kâlp hâlâ Son sayfasında kitabın Yara bandıyla sarıp Yapıştırdığın gibi duruyor; Kahreden ayrılık, özlem Bundan daha acı Ve daha güzel anlatılamaz...
Yaklaşık Otuz yıl; Unutmadım, unutamam Çamyuva’da Gölgesinde çam ağaçlarının Meyveye duran portakalların Girip yeşil çadırdan içeri Uzanınca boylu boyunca Mum gibi eriyip akardın Aşka boyanırdı zaman Fırtınalı bir deniz Köpük kokan mavi Üstüne güneşin Kızıl ışıkları yeni doğmuş Deniz suları gibi bakardın, Sığmazdım ele avuca Delikanlı çağımdı Alev alev Ağustos’tum Eriyip süzülen İliğine dek damla damla Dipsiz derin sulara dalıp Çamda çıra gibi yanan...
Sevgili Ursula, iyi ki geldin, Sevdin beni, değer verdin, Öğretmendin Öğrendin Öğrettin, yüreğimi ürettin Yerin kulağı bizi duydu Ne var ki başka Dünden bize kalan Yaşanmayan her şey boş Birbirini sevmişse iki insan Odur en güzel duygu; Aşktan başka hepsi yalan?!
Şaban Aktaş 27.06.2017 - 20.39 IŞILTILI KOVANLAR
Sustum Çiçekler söylesin seni Turunçgiller Nar çiçekleri Karbeyazgüller Nergis, mersin!...
Yazın kar yağarcasına Bir bahar senfonisi Seslendirsin seni, Dile gelsin Çiçekli bir badem dalı Defne, tesbih Ahlat ağacı filizi yeşil!..
Penceremden girercesine Yıldızlı gecelerin esintisi Dolsun içime derin bir his Ayırma ışıl ışıl Ateşböceği gözlerini Akşam sefası gibi mis Parfüm çiçeği kadar nefis!..
Sevdim seni Sen de beni sev İki oda bir salon Sanki gökte uçan balon!..
Şaban AKTAŞ 27.06.2018 - 15.11
BİR AŞK MASALI
Bir masal geçecek düşünden Önce kendin inanıp Anlatacaksın bana, Sonra başkalarına Tüm çocuklar ninnilerle uyur Masallarla büyür...
Gün gelecek Bir masalcı nine Bir de dede vardı deyip Güleceksin kendi kendine!
Gerçekler insanı üzer Masallar belki de Gerçek olmadığı için güzel Her güzel aşk Acılı bir gerçek Unutulmaz bir masaldır sevgili...
Aşk bir deryadır engin Açıkta köpekbalıkları Sığ sularda minikler yüzer Masallarla büyümeyi bekleyen...
Şaban Aktaş 27.06.2017
Ş&Ş -II
Adım Ş, adın Ş Adımlar Ş ile başlar A(Ş)K deyince Tam ortasındayız Yolum/uzun
Adım adım İnce ince Kum saatinde zaman Akıp giden yıldız Kuyrukta çengel Ne sana ne bana engel
Yorgun düşüp Uzanıversek yanyana S’imgesiyiz S’onsuzun Çoğalan kum Bir ben, bir sen gül Nokta, noktalı virgül
Ş ile başlar Ş ile biter mi/adım Aşk ve gül Biz hep varız İkimiz bir bahtiyarız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TURUNCU KÂLP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TURUNCU KÂLP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.